“Lekker”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en leuk restaurant in de iets hogere klasse maar goed eten met goede wijnen en heerlijke nagerechten .toch goed betaalbaar
en een hele fijne bediening.
De moeite waard om de strip te verlaten .Het is 5 minuten te voet dus dat valt ook mee

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van andere Belgen, zijn we er geen eten. Je weet wat ze van Belgen zeggen,.... dat wij Bourgondiërs zijn? Hier als je niet oplet eet je je vingers mee op.... zo lekker. Wij geven een 10/10 voor de gastvrijheid en een 10/10 voor de chef.

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vanavond gegeten, was heerlijk op een terras of in een soort voortuin, helaas wel aan de drukke doorgaande weg, die moeilijk over te steken is door het vele verkeer. Het eten was erg lekker, daarom geef ik het toch 5 sterren. we hadden de lady fish! Heerlijk geen graadje te bekennen. Onze dochter had de kingfish met risotto. Ook heerlijk! De bediening is heel vriendelijk en gastvrij

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe gerechten en goede bediening. Zowel vis als vlees

Nadeel iets buiten het dorp. Maar het is een wandeling of taxi waard.

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier op Valentijn dus was aardig vol. Het eten is hier goed. Net wat creatiever dan in andere restaurants in Kololi. Prijzen liggen ook wat hoger.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Sea Shells Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sea Shells Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!