Beoordeeld op 23 februari 2020

Bamboo village hotel was pas open toen we er verbleven. De hutjes ( kamers ) zijn zeer mooi ingeplant in een tuin, bij een groot zwembad. Er moet wel nog hier en daar dingen afgewerkt worden en gebouwtjes bijgeplaatst worden. De tuin zal na het regenseizoen wel zeer mooi zijn. Wij namen half pension, er was echter niet veel variatie in de maaltijden. De wijn was zeer duur ! Nadat we er een paar dagen verbleven, hadden ze de prijzen op de drankenkaart veranderd. De kamers zijn zeer mooi ingericht, maar er ligt geen bescherming op de splinternieuwe matrassen. Als het hotel volledig klaar zal zijn en verder goed zal onderhouden worden, is het een aanrader.
Airconditioning, frigo en safe zijn te betalen.

Kamertip: Doordat het een kleinschalig hotel is, zijn alles kamers goed gelegen.
Datum van verblijf: februari 2020