Google
vanaf 56,76 US$
vanaf 48,12 US$
vanaf 39,49 US$
Beoordeeld op 21 februari 2020

Zoals alvleesklier jaren een prima vakantie land Zon zeker en vriendelijke mensen
Als je van strand houdt super rustige stranden
De vishallen is altijd weer een belevenis Te veel om je heen om met twee ogen te zien

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020

erg leuke trip met jonge gids, oude auto maar uitstekende rijvaardigheid. Vlot in het contact! leuke omgang en veel kunnen zien op 1 dag. op maat toegesneden op onze wensen

Beoordeeld op 29 december 2019

Na onze eerste ervaring met deze gids besloten wij een tweede keer met hem op tour te gaan. Wij raden deze gids aan iedereen aan en gaan indien mogelijk nogmaals met hem op tour. Met een gids op tour kan je ongestoord het echte Gambia verkennen.

Beoordeeld op 29 december 2019

We bezochten Banjul, de wooden craft parket, de vismarkt en the Monkey Park. Jimmy bracht ons met plezier overal naar toe en wist ons veel te vertellen over het Gambiaanse leven en de cultuur. Een absolute aanrader!

Beoordeeld op 27 december 2019

Het was vroeg opstaan. Maar we hebben een onvergetelijke dag gehad ism Arch Tours en. Buba leidde deze toer. Hij weet veel van de natuur en vertelt het zo dat je heel graag luistert. Buba is een fantastische man. We hebben veel plezier gehad en veel mooie dingen gezien. Bedankt Buba. Groeten van je Dutch Mam