Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Hadden van dit hotel meer verwacht. Weinig keuze in de maaltijden en ziet er niet echt vers uit. Dit hotel heeft verschillende maaltijdplannen waardoor de opties in de all-in beperkt zijn. Bovendien wordt er bij iedere bestelling naar uw kamernummer gevraagd. Verschillende dranken zijn ook niet beschikbaar (martini Bianco, campari...). Enkel drankem met een sterretje zijn inbegrepen. Als je gaat klagen zorgen ze er wel voor. Er was ook weinig sfeer in het hotel. Geen muziek in de beach bar. Steeds geen volk. Managers hebben wel verscheidene oplossingen voorgesteld, wat ik apprecieerde, maar wij konden niet in dit hotel blijven...

Datum van verblijf: februari 2020
Ayad Saad, General Manager van Baron Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Dear Sir,

Greetings from sunny Baron Resort – Sharm El Sheikh!

Thank you for sharing your feedback on your recent holiday here with us. However, it came to our focus that you highlighted a few issues of concern.

Regarding these outlines, please be informed that our guests’ opinions are of prime importance for us at all times, therefore the pinpointed issues will be scrutinized by those concerned in order to meet the needs and expectations of our esteemed guests.

We are looking forward to welcoming you again to change your perspective.

Beoordeeld op 15 februari 2020

Wij zijn net 1 dag terug. Het is een mooi verzorgd resort. Wordt netjes bijgehouden. Kamer die wij hadden (218) was groot, goed bed, hygienisch, renovatie zou mogen. Eten is goed, geen super uitgebreid buffet. a la carte: Italiaans is gezelligste en het beste. In zijn totaliteit zou het eten zou wat uitgebreider mogen.
Personeel: super vriendelijk, zelden meegemaakt zo service-gericht.
Hotel ligt aan strand en heeft rif voor te snorkelen en te duiken. Top-locatie.
Wij hebben een heel fijne, verzorgde vakantie gehad. Zeker een aanrader,

Datum van verblijf: februari 2020
BaronResortManager, General Manager van Baron Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Greetings from sunny Baron Resort – Sharm El Sheikh!

We are genuinely grateful that you decided to share such a lovely review on your vacation here with us at Baron Resort, we would like to seize this chance and thank you for your sweet comments concerning our cleanliness, staff and buffet selection.

We are always there at your service to provide you with exclusive treatment and utmost courtesy to guarantee you a most pleasant vacation.

We do hope to host you again.

Beoordeeld op 12 februari 2020

Prima kamer mooi zwembad , goed en zeer bedrijvig en aardig personeel .Voor ons was het een min punt toen wij aankwamen stond er een ouder belgies echtpaar die zeiden dat ze voor Tui werkten , en gaven ons de tip dat in dit hotel om fooien werd gevraagd dat vonden wij een beetje raar en de gehele week dat wij er waren is er niet een keer om fooi gevraagd , dit vonden wij absoluut niet fijn .wel druk met kinderen .

Datum van verblijf: februari 2020
BaronResortManager, General Manager van Baron Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Dear Madam,

Greetings from sunny Baron Resort – Sharm El Sheikh!

Many thanks for sharing a review on your sunny holiday at Baron Resort, we are extremely glad to hear your sweet comments concerning our rooms and personnel.

We do acknowledge and appreciate your feedback, we never spare a single effort to guarantee our dear guests a most pleasurable and memorable stay.

We surely look forward to welcoming you back.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Wij waren in Baron Resort voor 2 weken,we hadden er gemakkelijk nog eens 2 weken bij kunnen doen!
Dit is een fantastisch resort,waar iedereen zich tot het uiterste inzet om het je naar de zin te maken.
Van guest relation,house keeping ,garcons in het restaurant,Ann en Kim aan de lobby bar,Osama en Ezzat voor de pool,Hesham en Islam voor de bediening van je drankjes aan het zwembad ,het volledige team van managers,kortom alles doen ze om,het je naar je wens te maken.En natuurlijk mogen we de inzet van Alina ook niet vergeten.

De service in het volledige hotel is top.

Het Italiaans restaurant is subliem,niet voor niks verkozen tot beste hotel restaurant wereldwijd in 2019!
De kamers zijn ruim en zeer proper.
Overal waar je kijkt word er gepoetst.
Al het personeel is uiterst vriendelijk.
Natuurlijk ,een fooi nu en dan word erg gewaardeerd.
Dus is het voor ons altijd met heel veel spijt in het hart dat we terug huiswaarts moeten.
Baron Resort,you are the best!!!

Datum van verblijf: januari 2020
BaronResortManager, General Manager van Baron Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Greetings from sunny Baron Resort – Sharm El Sheikh!

Many thanks for posting a wonderful review on your vacation here with us. We value our precious guests at all times and our staff and management teams are always working their skills out to ensure them a most memorable time.

We are pleased to know that you thoroughly enjoyed your holidays. Much appreciation for the high praises of our facilities, services and staff efforts.

We hope to see you again in our sunny resort.

Beoordeeld op 9 februari 2020

Mooi groot resort met mooie en schone kamers. Service is uitmuntend. Super goed en aardig personeel. Een groot verwarmd zwembad(tot 2 meter diep ) met genoeg ligbedden. Direct aan get strand met een eigen rif waar je super kan snorkelen en duiken. Als je wilt leren duiken is er een prima PADI gecertificeerde duikschool op het resort. Een echte aanrader dit resort.

Kamertip: Eigenlijk ben je alleen op de kamer om te slapen douchen en verkleden. dus wat ons betreft is iedere kamer ok.
Datum van verblijf: februari 2020
BaronResortManager, General Manager van Baron Resort Sharm El Sheikh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Greetings from sunny Baron Resort – Sharm El Sheikh!

Many thanks that you managed to post such a wonderful review on your recent holiday with us, we highly appreciate your kind comments, praising our immaculate cleanness, sublime service and personnel.

Your high evaluation grades are indicative of the fact that our sunny property does meet our guests’ expectations and requirements.

We are very much looking forward to your next visit.