Gratis annuleren tot 16/08/22
JAZUS$ 285
TravelocityUS$ 270
Prestigia.comUS$ 397
Beoordeeld op 6 juni 2022

Het was een geweldige ervaring om hier in dit hotel te verblijven. De accommodatie is ideaal voor kinderen maar ook volwassen. Er zijn allerlei activiteiten die je kan verrichten binnen het hotel. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Iedereen komt ook echt letterlijk naar je toe om te vragen of alles naar wens is. Dat is toch wel prettig. Verder heb ik hele goeie ervaring met dit hotel en is het echt een aanrader om hier naar toe te komen!!

Datum van verblijf: juni 2022
Ahmed Naeim, Owner van Jaz Aquaviva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2022

Dear our valued guest,
Sunny greetings from the Jaz Aquaviva Hotel!
Thank you for visiting Jaz Aquaviva and for taking the time to rate us.
We are very pleased that you have been very well with us in the Jaz Aquaviva Hotel and you had a very nice stay with us.
Thank you for the very nice comment to our entire hotel.
We look forward to seeing you soon in our hotel.
Best Regards
Jaz Aquaviva Team

Beoordeeld op 29 mei 2022

Super hotel! Lekker eten. Vriendelijk personeel. Mooie kamers .Aqua park is mooi voor groot en klein . Veel te doen in het hotel . Leuke winkeltjes beneden in Makidi . Je kan er met de free bus heen . We komen zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2022
Ahmed Naeim, Owner van Jaz Aquaviva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Dear Valued Guest,
We would like to express our gratitude to you for sharing your positive experience at Aquaviva.
We are glad to know that you had a good impression and spent an enjoyable vacation with us.
Aquaviva Team.

Beoordeeld op 29 mei 2022

Super lekker eten en vriendelijk personeel.
De animatie was ook super
Kamers mooi en goed onderhouden
Zeer groot aqupark meer dan 40 afreizen
Wij komen hier al voor de 5de keer.
En nog steeds super hotel.

Dear Valued Guest,
We do thank you for sharing your positive experience at Aquaviva.
We are glad to know that you enjoyed your stay and were satisfied with our team, facilities and service.
Hope to see you once again.
Aquaviva Team

Beoordeeld op 9 mei 2022

Super animatieteam ,vriendelijk personeel overal lekker eten in het restaurant en de kamer is altijd tip top in orde met dank aan saber . Het personeel aan de receptie is heel hulpvaardig en zeer vriendelijk .

Datum van verblijf: mei 2022
Ahmed Naeim, Owner van Jaz Aquaviva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2022

Dear Valued Guest,
We would like to express our gratitude to you for sharing your positive experience at Aquaviva mentioning some of our colleagues by name.
Aquaviva Team

Beoordeeld op 7 mei 2022

Mooi schoon groot hotel
Geweldig waterpark
Prima eten waar voldoende keus is
Veel verschillende zwembaden, rustig zonder muziek, met muziek en natuurlijk met veel glijbanen.
Voordeel hier is dat dit hotel staat op een afgesloten gebied met meerdere “jaz” hotels waar je ook alle faciliteiten van kan gebruiken
Zoals de bedjes op het strand het eten en drinken bij het strand te bereiken met een bus die elk uur rijdt.
Houd wel rekening dat het zand op het strand warm is en scherp dus waterschoenen zijn op op het strand ten zeerste aan te bevelen
De tegels langs het zwembad zijn spiegel glad!!!
Voldoende bedjes op het strand en zwembad GEEN handdoekje leggen!!! Zoals je vaak in grote resorts ziet Geweldig!
Eten is goed en voor ieder wat wils
Het personeel is soms wat opdringerig en willen alles doen voor fooi
Maar kort gezegd een van de beste resorts waar wij zijn geweest zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: april 2022
Ahmed Naeim, Owner van Jaz Aquaviva, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Aquaviva Team.