Beoordeeld op 17 maart 2020

Fijn complex en ruim opgezet, heerlijke restaurants a la Carte, alles dik in orde!
Goede service en fijn personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Heerlijk weer ook in februari en fijn meteen aan het strand.

Datum van verblijf: februari 2020
royalmakadi, General Manager van SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Beoordeeld op 15 maart 2020

Een fantastisch resort met uiterst vriendelijk personeel .
Veel activiteiten . Zowel overdag als in de avond .
Eten en drinken in overvloed .
Een resort om zeker aan te bevelen voor zowel stellen als gezinnen met kinderen .

Datum van verblijf: maart 2020
royalmakadi, General Manager van SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beoordeeld op 8 maart 2020

Een prachtig resort met zeer vriendelijk personeel en top eten.
Het enige jammer is dat om 7 uur in de ochtend al veel bedden op het strand bezet zijn door mensen die hier hun handdoek neerleggen. Tevens geen gezellige bar op het strand waar je kan zitten om wat te drinken. Ook op het strand maar 1 toilet. Dit is veel te weinig.

Kamertip: Prima kamer alleen geen zitje op de kamer.
Datum van verblijf: maart 2020
royalmakadi, General Manager van SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Dear our valued guest,

Thank you for valuing your stay at SUNRISE Select Royal Makadi Resort.

We are always appreciating constructive criticism as we see a chance in it to improve our services.

We would like to apologize, if in your case you were disappointed about some moments and your valued comments have been forwarded to department heads.

The SUNRISE Select Royal Makadi Team is wishing you and your family all the best back at home and hopes to welcome you again at our resort!

Best regards,

Hotel Management

Beoordeeld op 5 maart 2020

Zeer comfortabel en ruim opgezet resort met diverse zwembaden en gelegen aan een mooie baai met een breed strand. Pluspunt is dat een gedeelte van het strand enkel voor volwassenen is. In het hotel heb je de keuze tussen een achttal restaurants en evenveel bars. De diverse kamer eenheden liggen in mooie verzorgde tuinen en ver genoeg uiteen om voldoende privacy te hebben. Het eten is gevarieerd en smaakvol bereid, dit zowel voor het hoofdrestaurant als voor de à la carte restaurants. Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2020
royalmakadi, General Manager van SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beoordeeld op 4 maart 2020

Mooie resort met een uitstekende service. Eten was variërend en lekker . Een minpuntje en dat is de sauna . 25 euro voor 1 uurtje is echt teveel ! Maar verder was alles top ! Personeel werken hard om alles schoon te houden

Kamertip: Miste een badjas
Datum van verblijf: februari 2020
royalmakadi, General Manager van SUNRISE Royal Makadi Aqua Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020