TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke lokatie voor een ontspannen zonvakantie: enorm groot waterpark (veel zwembaden, glijbanen, lazy river etc...) en een all-inclusive formule voor eten en drinken. Níet alles is all-in, maar die afweging kan iedereen zelf maken. Ook in de specialiteitenrestaurants en Makadi Mall kun je terecht. Erg ruime kamers met inloopkast, grote badkamer met ligbad, dubbele wastafels, glazen deuren voor zowel toilet als douche. Dito balkon. Bezoekers vnl. Duits, Zwitsers, Nederlands, Engels, Fins en Russisch. Overdag leuke animatie (maar ook relaxpool), stel je van de avondprogramma’s vooral niet te veel voor.

Datum van verblijf: april 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Dear TomG2704,
thank you for your nice review about our Sunwing and for your recommendation. We are glad to hear that you like all facilities and had enjoyed your vacation. With pleasure any time again. We would be proud if we can welcome you again.

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

het hotel is mooi de kamers ook. Eten en drinken is lekker. Service is heel goed het personeel is aardig en staan klaar om praatjes te maken en ervoor te zorgen dqt je het leuk hebt. Super mooie locatie.

Datum van verblijf: mei 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2019

Dear phaceliam,
thank you for your review and recommendation about our Sunwing. We are glad to read that you lioked the hotel with all facilities. Also your praised words about our memployees we will give direct to them. Maybe you will be again our guest, we are wairting you.

Front Offive Manager

Beoordeeld op 4 mei 2019

Wij zijn in de meivakantie hier geweest. Prima hotel. In de zwembaden zijn veel tegeltjes stuk. Wordt helaas niets aan gedaan. Wij hadden kamer nummer 8509. Op de 5e verdieping. Grote kamer en heel rustig. Op het strand worden vaak handdoeken neergelegd door de gasten om 7 uur in de ochtend. En hier wordt niets van gezegd. Er is een niet rook beleid. Mensen houden zich hier niet aan en het personeel zegt hier niets van. Eten is na 12 dagen wel erg eentonig ondanks de diverse restaurants waaronder een Mexicaans, Duits en Italiaans restaurant. Sommige drankjes moet je wel zelf betalen. helaas niet inclusief. Hele Mooie glijbanen. Geen 5 sterren waard. Max een 4 sterren hotel

Datum van verblijf: mei 2019

Dear esther46Apeldorn,
thank you for your feedback about your stay in our Sunwing. Unfortunately you was not cmplete satisfied what we deeply regret. Your notes we toke seriously and will be discussed in the management and the depend departments. You notes will help us to improve our service and reach more guest satisfaction.

Beoordeeld op 26 april 2019

Top hotel met verschillende restaurants, zwembaden enz. Iedereen vindt hier ongetwijfeld zijn ding. Hotel ligt vlak aan de zee/strand. Kamers in hoofdgebouw zijn top! Heel wat variatie en mogelijkheden naar eten toe. Je kan en mag echter niet vergelijken met Turkije of Spanje. Een tocht met de quad door de woestijn is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: april 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dear Pitbullke,
we are glad to read that you enjoyed your vacation with us. With pleasure we provided you the service which you expected and any time again. Thank you for your recommendation.

Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Was super mooi en hele lieve mensen. Heel geduldig en altijd lachen en voor praatje maken. Altijd hulpvol :) zeker een aanrader :)
Fawaz a legfaszább csávo a strandon
Minden nagyon perfekt!!
A strandon nagyon rendezettek a korulmenyek!! Super

Datum van verblijf: april 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Dear majorosg7,
thank you for your recommendation. With pleasure we gave all our service to you that you can spent a nice holiday. Maybe we can welcome you again in our hotel.