TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

het hotel is mooi de kamers ook. Eten en drinken is lekker. Service is heel goed het personeel is aardig en staan klaar om praatjes te maken en ervoor te zorgen dqt je het leuk hebt. Super mooie locatie.

Datum van verblijf: mei 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2019

Dear phaceliam,
thank you for your review and recommendation about our Sunwing. We are glad to read that you lioked the hotel with all facilities. Also your praised words about our memployees we will give direct to them. Maybe you will be again our guest, we are wairting you.

Front Offive Manager

Beoordeeld op 4 mei 2019

Wij zijn in de meivakantie hier geweest. Prima hotel. In de zwembaden zijn veel tegeltjes stuk. Wordt helaas niets aan gedaan. Wij hadden kamer nummer 8509. Op de 5e verdieping. Grote kamer en heel rustig. Op het strand worden vaak handdoeken neergelegd door de gasten om 7 uur in de ochtend. En hier wordt niets van gezegd. Er is een niet rook beleid. Mensen houden zich hier niet aan en het personeel zegt hier niets van. Eten is na 12 dagen wel erg eentonig ondanks de diverse restaurants waaronder een Mexicaans, Duits en Italiaans restaurant. Sommige drankjes moet je wel zelf betalen. helaas niet inclusief. Hele Mooie glijbanen. Geen 5 sterren waard. Max een 4 sterren hotel

Datum van verblijf: mei 2019

Dear esther46Apeldorn,
thank you for your feedback about your stay in our Sunwing. Unfortunately you was not cmplete satisfied what we deeply regret. Your notes we toke seriously and will be discussed in the management and the depend departments. You notes will help us to improve our service and reach more guest satisfaction.

Beoordeeld op 26 april 2019

Top hotel met verschillende restaurants, zwembaden enz. Iedereen vindt hier ongetwijfeld zijn ding. Hotel ligt vlak aan de zee/strand. Kamers in hoofdgebouw zijn top! Heel wat variatie en mogelijkheden naar eten toe. Je kan en mag echter niet vergelijken met Turkije of Spanje. Een tocht met de quad door de woestijn is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: april 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dear Pitbullke,
we are glad to read that you enjoyed your vacation with us. With pleasure we provided you the service which you expected and any time again. Thank you for your recommendation.

Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Was super mooi en hele lieve mensen. Heel geduldig en altijd lachen en voor praatje maken. Altijd hulpvol :) zeker een aanrader :)
Fawaz a legfaszább csávo a strandon
Minden nagyon perfekt!!
A strandon nagyon rendezettek a korulmenyek!! Super

Datum van verblijf: april 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Dear majorosg7,
thank you for your recommendation. With pleasure we gave all our service to you that you can spent a nice holiday. Maybe we can welcome you again in our hotel.

Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Goede vakantie. Goed eten in verschillend restaurants. Leuke en vriendelijke nmensen. Fijn en leuk resort. Leuke glijbanen genoeg te doen en surfen is ook leuk om te doen. Ik kom hier zeker weer terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Mohamed S, Front Office Manager van Sunwing Waterworld Makadi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2019

Dear Marissa,

It is nice to read that you enjoyed your holidays in our hotel. With pleasure any time again. Thank you for your recommendation and the nice words.

With sunny greetings from Makadi Bay,