Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
8 personen bekijken dit hotel
Booking.com
€ 202
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Agoda.com
€ 187
Eenvoudig en snel boeken
eDreams
€ 202
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.407)
Beoordelingen filteren
2.407 resultaten
Waardering van reizigers
2.083
245
48
16
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.083
245
48
16
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
12 - 17 van 2.407 beoordelingen
Beoordeeld op 8 januari 2020

Een hotel met vriendelijke en behulpzaam personeel. Problemen worden onmiddellijk opgelost. Zijn 5 sterren waard. Grote goed onderhouden kamers. Verzorgde maaltijden en perfecte bediening. Leuke bar om nadien in alle kalmte te genieten.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank GrandTour54695218965
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AymanAnis, General Manager van Steigenberger Makadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from sunny Steigenberger Makadi! We are truly thankful for your efforts in sharing your brilliant feedback on your recent holiday in our sunny property, we are being exceedingly charmed with your nice comments concerning our staff.

We highly appreciate your kind words and we do always go beyond and above to guarantee our esteemed guests an utmost courtesy and highest possible level of satisfaction throughout the entire stay.
We look forward to welcoming you back to Steigenberger Makadi one day.

Best Regards.
Ayman Anis.
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2019

Genoten van een week pure rust,het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam,kan eigenlijk alleen maar positieve commentaar geven op dit hotel.bij aankomst in het hotel word je vriendelijk onthaald met een lekker drankje,er word ook uitleg gegeven over het hotel en de omgeving,je word daarna persoonlijk begeleider naar je kamer.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
1  Bedank phaedrar2014
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AymanAnis, General Manager van Steigenberger Makadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

I appreciate very much you sharing with me your experience following your recent stay at the Steigenberger Makadi.
It is always our goal to provide consistent service to all our guests.

It brings me immense pleasure to know that all our services, and facilities was up to your expectations and you felt our warm hospitality.

We are indeed very happy to read such a positive impression about our hotel, this is the best reward for us.

We are already looking forward to your next visit.

Kind regards
Ayman Anis
General Manage

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 december 2019

Onze tweede keer hier met verlof en de ontvangst was super, met de woorden 'welcome back'. De kamer was dik in orde, geen enkele opmerking: netjes, groot, goed onderhouden, groot terras, groot en zalig bed, ruime badkamer met douche en ligbad en een dressing waar alles goed kon opgeborgen worden. Ee klein minpuntje was het kluisje, dat soms moeilijk te openen en te sluiten was.
Het onbijt ( mogelijkheid tot buiten te eten ) was uitgebreid, bereidingen ter plaatse en je werd aan tafel bediend nadat de keuze gemaakt was van de warme gerechten) Het avondmaal was ook om duimen en vingers af te likken en de presentatie van de gerechten mocht gezien worden. Maar de bediening en de crew: deze mensen waren fantastisch, steeds met de glimlach en niets was hen te veel. 's avonds was er in de bar elke avond een andere animatie, rustige muziek, soms een DJ, een optrden van buikdanseressen, een violiste ... gezelligheid troef. Het hotel in 't algemeen is zeer rustig, 1 zwembad met grote bar- restaurant waar je 's middags à la carte kon eten met alweer die grote klasse van Steigenberger. Een aanrader ... we gaan zeker terug !!!

Kamertip: De kamers aan het zwembad zijn kleiner dan de kamers in het hoofdgebouw.
Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank CHRISTINE G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AymanAnis, General Manager van Steigenberger Makadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

este gast,

heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vakantiefeedback met ons te delen.

Het was een groot genoegen dat u de Steigenberger Makadi voor uw vakantie koos.

Bovendien zijn we verheugd te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat de geboden service aan uw verwachtingen voldeed.

We kijken ernaar uit je hier weer te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten van Steigenberger Makadi.

Ayman Anis
Algemeen manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 november 2019

Laten we eerst met het positieve beginnen.
Hotel is kleinschalig, niet aan het strand gelegen, dus rustige omgeving op 1,5 km van het strand, elk uur een shuttle, geen last van opdringerige verkopers van excursies in het hotel, aangename mede gasten, Duitsers, Engelsen, Belgen, Fransen, Nederlanders, Scandinaviërs en wat andere nationaliteiten, rustige sfeer op het domein. Iedere dag proper bad en bedlinnen indien gewenst, alsook strandlakens. Adults only. Lekker genieten van de rust.
Alhoewel gelegen in een golf domein, zijn de niet golf spelers nogal talrijk, zodat het nogal snel druk kan worden rond het zwembad.
De eerste indruk is meestal de belangrijkste en die was niet zo denderend. Aangekomen aan de kamer werkte de toegangskaart niet, de safe was defect en lag gewoon los in de kast. Door deze problemen kon ik spijtig genoeg niet meer naar het pool restaurant, want nadat deze zaken opgelost waren was deze dicht. Rustige kamer gevraagd, spijtig genoeg, kamer gekregen naast de bezemkast / voorraad van house keeping, enkel groot bed gevraagd, 2 single bedden gekregen.
Daarna problemen en niet enkel bij mij, met het inloggen op de wifi, ik bespaar jullie de details. Het internet is super traag, snel internet betalend, ik had een data kaart gekocht op de luchthaven, maar na een dag had die al de geest gegeven. Dus rest vakantie traag internet.
Dag 2, de minibar niet bijgevuld, dag 3 de shampoo en shower gel niet bijgevuld.
All-in is eerder aan de magere kant, slechts 1 maal dineren in een van de a la carte restaurants tijdens 10 daags verblijf, ontbijt buffet net ok, met beperkte keuze, kwaliteit ok, middagmaal enkel snacks in het pool restaurant, keuze beperkt, kwaliteit ok, avondmaal in het hoofd restaurant, heel beperkt buffet + enkele suggesties aan tafel geserveerd, kwaliteit ondermaats, koud en niet gaar, zowel de suggesties als het zeer beperkte buffet, bewerkte spijzen, overgoten met een sausje, geen onbewerkte authentieke basisproducten. Ik begrijp niet zo goed waarom de andere gasten hier zo lyrisch over zijn, aan deze raad ik aan probeer eens een ander resort! De eerste avond heb ik mijn bord teruggestuurd naar de keuken. Dessert buffet zeer zeer beperkt en weinig smaak.
Kamer oppervlakte is ok, bedlinnen versleten, regendouche is eerder een slag regendouche want deze staat te kort tegen de muur zodat deze schuin staat en er blijft een cm water in de douche staan want deze loopt verkeerd af. Minibar, enkel de softdrinks, ook light, gratis en iedere dag bijgevuld. Wijn bier en energiedrankjes betalend. Airco ok, mooi terras
Ik heb genoten van het weer en mijn verblijf in Steigenberger Makadi, maar was teleurgesteld over het hotel, faux chic, voor een lager budget is er beter te vinden in Hurghada, ik begrijp niet hoe andere zo tevreden zijn, daarom als titel faux chic, het is echt ondermaats voor de prijs. Aan de repeaters, treed uit jullie comfort zone en probeer eens een ander resort! Steigenberger Makadi is te duur voor het gebodene.

Kamertip: Sta op uw strepen en laat U niet doen
Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Ejidomar
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AymanAnis, General Manager van Steigenberger Makadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your recent visit to the Steigenberger Makadi and appreciate you taking the time to leave detailed feedback regarding your stay via trip advisor.

While it is very challenging to hear that a guest's stay fell below our typical high standards for the hotel, feedback from our guests is invaluable in helping us to ensure that future guests do not encounter same concerns. Considering your overall experience at our resort; please accept our sincere apologies for any disappointment that occurred during your stay.

We wish you would have contacted anyone of the management team earlier; it would have been a pleasure to listen to your concerns in person in the beginning of your stay, giving us the chance to make things right for you and assist you in enjoying your stay with us.


We take pride in the services we offer to our guests and are always striving to improve on them. We are equally disappointed that we did not meet with your expectations on this occasion hence we would value the opportunity to welcome you back at our resort soon to restore your confidence in our hospitality levels. Should we convince you to return?

Sincerely
General Manager
Ayman Anis

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 november 2019

Klein en supergezellig hotel.Prachtige kamers,zicht op golf.goed restaurant en ook zeer goede nabij gelegen a la Carte restaurants.de Indiër en de grill zijn zeker een aanrader.zeer vriendelijk personeel.s avonds is er aan de gezellige animatie voorzien.kortom een hotel waar je je thuis voelt.filip Hubrecht

Datum van verblijf: november 2019
Bedank FilipH497
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AymanAnis, General Manager van Steigenberger Makadi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019
Google-vertaling

Dear Mr.Filip,

Many Greetings from Steigenberger Makadi,

Thank you for choosing the Steigenberger Makadi for your kind previous stay,as the service is the only product that we sell and creating rewarding experiences for our guests remains our priority, we appreciate very much sharing with us your experience following your stay at the Steigenberger Makadi via TripAdvisor.

It is our goal to provide consistent and top-notch service to all our guests. It brings us immense pleasure to know that our service was up to your expectations and you felt our warm hospitality. Once again, thank you for your time. We are indeed very happy to read such a positive impression about our services & facilities; it is the best reward for our efforts.

Looking forward to welcoming you back soon.

Best Regards
Ayman Anis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken