34 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 695
PricelineUS$ 622
TravelocityUS$ 695
Beoordeeld op 6 juni 2022

Geweldig hotel! Super vriendelijk personeel, niets is te veel voor hun. Het eten in de a La carte restaurants is een aanrader. Leuk animatie team, er wordt veel georganiseerd.
Al met al hebben wij echt een top vakantie gehad!!

Datum van verblijf: mei 2022
Mamlouk Palace, General Manager van Sunrise Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Dear Laura ,
Sunny greetings from the SENTIDO Mamlouk Palace Resort!
Thank you for taking the time to share your feedback
We hope to see you again soon in our hotel!

Kind regards,
Guest Experience and Quality Department

Beoordeeld op 2 juni 2022

Een tophotel meer hoef ik niet te zeggen super vriendelijk personeel plus onze jack in animatie nieuw toegekomen maar deed het super en altijd vriendelijk hygiëne altijd tip top !zeer groot hotel waar je smorgens niet vroeg moet opstaan om plaats te hebben aan het zwembad

Datum van verblijf: mei 2022
Mamlouk Palace, General Manager van Sunrise Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2022

Beste Mamlouke,
Zonnige groeten uit het SENTIDO Mamlouk Palace Resort.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.

Afdeling Gastervaring en Kwaliteit

Beoordeeld op 9 mei 2022

Top hotel met veel a la carte restaurants. Het koraal in de baai is minder mooi. Wel een adelaarsrog in de baai gespot in de baai. Heerlijk gezwommen, bijbanen voor de kinderen en erg vriendelijk personeel en animatieteam.

Datum van verblijf: april 2022
Mamlouk Palace, General Manager van Sunrise Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste fransm882,
Zonnige groeten uit het SENTIDO Mamlouk Palace Resort!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen

Gastervaring en kwaliteitsafdelingen

Beoordeeld op 9 mei 2022

Perfect resort en erg vriendelijk personeel. Leuke dagtrip met Find Your Guide gemaakt over de Rode Zee en heerlijk met dolfijnen kunnen snorkelen.
Buffet is vaak hetzelfde maar voor iedereen wel wat te krijgen, maar daarnaast heb je ook nog de a la cart restaurants.

Beste johnS20220429,
Zonnige groeten uit het SENTIDO Mamlouk Palace Resort!
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen

Gastervaring en kwaliteitsafdelingen

Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

In april weer baar Sunrise sentido mamlouk geweest met familie en vrienden. Fantastisch hotel waar je als een koning wordt behandeld. Het eten in de diverse restaurants is heerlijk. Gewoon een erg fijn hotel om heen te gaan. Binnenkort maar weer boeken.....

Kamertip: Overal van genieten.
Datum van verblijf: april 2022
Mamlouk Palace, General Manager van Sunrise Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2022

Beste albertjanw,
Zonnige groeten uit het SENTIDO Mamlouk Palace Resort.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.

Afdeling Gastervaring en Kwaliteit