Beoordeeld op 18 maart 2020

het deed ons goed om terug thuis te komen in de Sentido Mamlouk
zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten in de verschillende restaurants,lange wandelingen gemaakt in de mooiet tuinen en genoten van het mooie weer en de vriendelijkke mensen
top resort

Datum van verblijf: maart 2020
Mamlouk P, Guest Relations Manager van SENTIDO Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Beste waardevolle Ronny,
Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Beoordeeld op 18 maart 2020

Goede accomodatie met zeer vriendelijk personeel. Ruime keuze bij het eten. De kamer is ruim voldoende. De gemeenschappelijke toilet in het hoofdgebouw werd goed bijgehouden maar er was toch een vervelende urine geur aanwezig.

Beste gast,

Holiday Concierge

Beoordeeld op 18 maart 2020

Prima hotel, goede verzorging, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, voldoende restaurants. Goed eten in het hoofdrestaurant. Enige nadeel is: het is een eindje lopen (ca. 500 m.) tussen hoofdgebouw en strand/zee, maar dat heeft ook z'n voordelen, je beweegt nog eens wat. Niet geschikt voor mensen die niet graag lopen...

Kamertip: Gebouw 32, wel een eindje lopen maar lekker dicht bij het strand
Datum van verblijf: maart 2020
Mamlouk P, Guest Relations Manager van SENTIDO Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Beoordeeld op 13 maart 2020

We hebben een super fijn verblijf gehad in dit resort!
Alles was heel netjes en schoon.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was ook lekker en zeer uitgebreid.
Dit resort is voor iedereen aan te raden.... jong en oud!

Datum van verblijf: maart 2020
Mamlouk P, Guest Relations Manager van SENTIDO Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beoordeeld op 12 maart 2020

Genoten!! Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Prachtig strand, zwembad en tuin. Prima kamers en fijne bedden. Het eten is goed, veel keuze. Ook veel leuke restaurants waaruit gekozen kan worden om te gaan eten. Erg leuk concept.