Beoordeeld op 13 maart 2020

We hebben een super fijn verblijf gehad in dit resort!
Alles was heel netjes en schoon.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was ook lekker en zeer uitgebreid.
Dit resort is voor iedereen aan te raden.... jong en oud!

Datum van verblijf: maart 2020
Mamlouk P, Guest Relations Manager van SENTIDO Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste waardevolle gast,
Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Beoordeeld op 12 maart 2020

Genoten!! Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel. Prachtig strand, zwembad en tuin. Prima kamers en fijne bedden. Het eten is goed, veel keuze. Ook veel leuke restaurants waaruit gekozen kan worden om te gaan eten. Erg leuk concept.

Beoordeeld op 11 maart 2020

Fantastische vakantie!!!
We werden van begin tot einde in de watten gelegd.
Hoog verwarmd zwembad, heerlijk en erg belangrijk in februari!!
Leuke animatie bij zwembad en avondprogramma.
Het weer was gemiddeld 25 graden.
Eten was prima, ook rauwkost etc kun je gewoon eten. (doe dit niet buiten het hotel).
Zee is wel beetje koud in februari.
Boottocht gemaakt en in de woestijn quad en sjeep gereden. Erg leuk!
Kamers goed verzorgd!
Shishalounge was super gezellig.
Prachtig mooi en goed verzorgd hotel.
Mijn vriendin, dochter van 19 met haar vriend en ik hebben allemaal genoten!
Neem in februari warme kleding mee voor in de avond. Om 4 uur begint het al behoorlijk af te koelen en in de avond kun je echt een warme trui aan!!
Gewoon vroeg opstaan, om half 8 is het al heerlijk vertoeven op het terras in de zon met een heerlijk ontbijtje.
Ruime keus aan eten!!
Ik zou iedereen dit hotel aanraden!

Kamertip: De restaurants mogen gezelliger gemaakt worden. Het eten in het buffetrestaurant vonden wij het lekkerst maar daar was het niet gezellig.
Datum van verblijf: februari 2020
Mamlouk P, Guest Relations Manager van SENTIDO Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beste waardevolle Fabienne,

Beoordeeld op 10 maart 2020

Mooi groot resort. Personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Eten is goed en de A la carte restaurants zijn heel lekker. Kamers zijn ruim en schoon en van alle gemakke voorzien.

Datum van verblijf: maart 2020
Mamlouk P, Guest Relations Manager van SENTIDO Mamlouk Palace Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beoordeeld op 10 maart 2020

We vroegen en kregen een rustgevende zonnige vakantie in Egypte, schitterend hotel met alles er op en eraan, een absolute aanrader voor iedereen, eten, ontspanning, kamers, alles tip top, personeel verdienen allemaal een pluim

Kamertip: Standaard kamer
Datum van verblijf: februari 2020