10 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 19/08/22
Gratis annuleren tot 20/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 153
PricelineUS$ 141
HurbUS$ 154
Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij komen al 18 jaar in dit hotel .
Het is hier super.
Het is net een klein dorpje en het personeel is top.
Animatie team zijn erg lief .
Het eten hier is gevarieerd en lekker.

Wij blijven terug komen.

Datum van verblijf: juni 2022
Mohamed Moustafa, General Manager van Arabella Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2022

Dear Guest,
Thank you for sharing a review!
We are happy that you found the hotel up to your expectations.
We look forward to welcoming you back,

Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Het is hier weer heerlijk terug komen naar de covid. Iedereen is super vriendelijk en ze zorgen dat je niks tekort komt. Het animatieteam is verbeterd erg gezellig.het is weer fijn om thuis te komen..

Dear Guest,
Many thanks for your appreciative words about the level of service provided at Arabella Azur, we take pride in serving our guests and being an active part for making their well-earned holiday a great success.
Once again thank you and we are looking forward to welcoming you back at the Arabella Azur Resort.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 13 juni 2022 via mobiele applicatie

Erg genoten in dit resort, vriendelijk personeel en goede service! Zeker een plek om terug te keren. Het personeel is erg behulpzaam en staat klaar met een lach. Het eten was goed, de kamers waren schoon en over het algemeen was de hygiëne erg goed

Datum van verblijf: juni 2022
Mohamed Moustafa, General Manager van Arabella Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2022

Dear Guest,
Thank you for sharing a review!
We are happy that you found the hotel up to your expectations.
We look forward to welcoming you back,

Beoordeeld op 13 juni 2022 via mobiele applicatie

het was super leuk leuke animatie en leuke activiteiten mooie plek om te komen . mooi zwembad en mooie stranden. ook een mooie zee en mooie kamers met een balkon is top. goede service en leuker eten en drinken

Dear Guest,
We are truly grateful for the wonderful things you have said about the hotel, team and services.
At The Arabella Azur Resort, we are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,

Beoordeeld op 9 juni 2022

Wederom een heerlijke vakantie gehad op Arabella Azur.
Eten was zelfs nog beter dan andere jaren ( was al goed )
Animatie veel beter dan andere jaren, vooral Dida ❤ en Mila. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam ( behalve receptie personeel die zijn niet echt klantvriendelijk) Shari van gasten relatie was top. Barpersoneel vooral Melad en Ragab zijn leuk en heel behulpzaam. Aanrader is om een excursie te boeken bij Mido ( Safari ) en Ibrahim ( boottrip ), veel voordeliger dan bij een reisorganisatie en minder massaal. Al met al weer voortreffelijk, voelde weer als thuiskomen.

Datum van verblijf: juni 2022
Mohamed Moustafa, General Manager van Arabella Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2022

Dear our Guest,
Thank you very much for sharing your comments regarding your stay at Arabella Azur Resort!
We hope that the nice memories about your vacation will stay with you for long time and would welcome the chance to serve you in your future holiday
Best regards,