84 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 297
Trip.comUS$ 251
TravelocityUS$ 297
Beoordeeld op 8 juni 2022 via mobiele applicatie

Samen met 2 vriendinnen een fantastische week gehad bij Aldau Beach. Alles is tot in de puntjes geregeld, geweldig en betrokken personeel dat ieder moment direct voor je klaar staat. We waren heel positief verrast over meerder dingen: ontzettend kleurige tuin wat geweldig onderhouden werd, super service aan het zwembad (brillen werden schoon gemaakt, koele doeken werden langsgebracht, drankjes, etc), in de restaurants stonden ze direct voor je klaar, elke dag werd gevraagd of alles naar wens was en als er iets niet helemaal naar wens was, werd het direct opgelost. Personeel spreekt goed Engels en Duits. Het hotel en het resort zijn ontzettend schoon. Het eten is fantastisch, iedere dag is er een andere thema aan gerechten en voor ieders wat wils.
De lazy river was echt heeerlijk vertoeven! En er zit een heel mooi strand met bedjes met privacy (door schermen) bij het resort.
Voor mij de beste all in vakantie tot nu toe en ik kom hier zeker weer terug!

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel Management, General Manager van Steigenberger ALDAU Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2022

Dear Ann-Nylo,

Thank you for taking the time to share your experience on Tripadvisor.

The entire team is pleased that you had such a fantastic holiday with us! We are very pleased that we could meet your expectations and proud of your comments!

Beoordeeld op 8 juni 2022

Een onvergetelijke vakantie in dit prachtig adults only hotel. Uitmuntend in netheid, vriendelijkheid ( van receptie tot tuinman , en al het personeel hier tussen) Uitstekende keuken , zowel in het hoofdrestaurant als aan de verschillende bars (zwembad en strand) Enorm mooie kamer(0502) die wij dank zij een upgrade hadden toegewezen gekregen. Deze kamer zeer ruim, en dagelijks mooi en net gekuist. Ruime douche en regendouche. En een privé-zwembad. Minibar dagelijks gratis aangevuld. Ook kunnen gebruik maken van de twee naburige hotels , die ook top zijn. Voor ons één van de betere (beste) hotels waar wij al geweest zijn in Egypte! Hier komen wij zeker terug! TOP KLASSE!

Kamertip: Indien je zou kiezen voor een swim-up kamer , dan zeker 0502.
Datum van verblijf: juni 2022

Dear Luc L,

Beoordeeld op 22 mei 2022

Schone en ruime kamers, die dagelijks goed werden bijgehouden. Mooi resort waar niets ontbreekt en alles mogelijk wordt gemaakt. Lekker gevarieerd eten bij het buffet wat ook vers wordt bereid. Het zwembad is mooi groot en er zijn genoeg ligbedjes. Uitstekende service van het personeel en erg vriendelijk ook naar kinderen. Kortom top vakantie met een fijne accommodatie!

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel Management, General Manager van Steigenberger ALDAU Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Dear Mr. gh0ri0

Alaa Adel
Guest Relations Supervisor

Beoordeeld op 27 april 2022

Een heel hartelijke ontvangst bij de receptie, een prima kamer gekregen, en blij om weer het bekende restaurant te mogen binnen gaan. Daar zwaait nog steeds de Egyptische chef HESHAM de scepter, bijgestaan door chef MOHAMED MOUSA en eem groot aantal koks. Zij zorgen dagelijks voor de ruime keuze aan verse gerechten, iedere dag van een ander thema zodat het dagelijkse bezoek bij het diner nooit kan gaan vervelen. Ook bij het ontbijt staan daar vele heerlijkheden klaar en er staan twee heel vriendelijke dames je gewenste eiergerecht ter plekke te bereiden!

Kamertip: het beste uitzicht is natuurlijk aan de achterkant waar het prachtige park uitkomt bij het particuliere strand.
Datum van verblijf: april 2022
Hotel Management, General Manager van Steigenberger ALDAU Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Dear Mrs. AlineS528
We are pleased to hear that we could exceed your expectations and that you liked our hotel. Guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that!

We will pass on your compliments to our staff, which is the best motivation we can offer!

The Steigenberger ALDAU Beach Hotel team is looking forward to welcoming you again and hopes to meet your expectation once again.

Sunny regards,
Alaa Adel
Guest Relations Supervisor

Beoordeeld op 24 april 2022

Mooie en schone kamers , gezellige sfeer en heel vriendelijke bediening , in de Bwala Pool bar topservice door Ossama Moures en zijn collega's. Dit report is zeker een aanrader! We gaan zeker nog eens terug. Bedankt!

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel Management, General Manager van Steigenberger ALDAU Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2022

Dear Mr. Mark,

Thank you very much for your nice reply after your stay at our Steigenberger ALDAU Beach Hotel.

We are happy to hear that we could exceed your expectations and that you spent very pleasant days in our house.