Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

Ik ben hier voor de eerste keer in Egypte en alles voelt al goed aan. Alle mensen werken hard en zorgen er altijd voor dat de gasten vermaakt worden en zichzelf thuis voelen van jong tot oud. Vooral het animatie team en het overige personeel zijn mijn vrienden geworden. Het eten en drinken is ook altijd goed en gevarieerd.
Tot de volgende keer bel air azur

Datum van verblijf: maart 2020
awad sayed, Guest Services / Front Office van Bel Air Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2020

Heel erg bedankt voor je recensie en de aanbeveling van ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We verwelkomen u graag binnenkort weer als onze gast.
Met vriendelijke groet, Hotelmanagement

Beoordeeld op 8 maart 2020

Een leuk hotel, wat verouderd, prima eten en een ongezellige eetzaal. Dat is de korte samenvatting.
We hebben internet bijgekocht voor 400 EGP voor een week. Dat vonden we fijner (en een stuk sneller) dan het langzame internet die in de hal was. Op TV was er BVN.
We zijn een keer gewekt om 8.15 door de kamerjongen die wilde schoonmaken. Voortaan maar het bordje 'niet storen' op de deur gehad.
Het hotel is prima, maar verwacht niet veel luxe.
Toen wij er waren waaide het hard en was het daardoor te koud aan het strand. Met gevolg dat iedereen bij het zwembad zat. En er is maar 1 zijde die na 13.30 nog zon heeft. Het gevolg was dat mensen heel vroeg bedjes gingen reserveren. Zelfs een paar keer ruzie tussen gasten meegemaakt hierover. Aan het strand heb je dat gedoe gelukkig niet, we zaten we aan het einde van de pier aan het strand van Arabia, waar je gelijk heel mooi kon snorkelen.
Het eigen strand van Bel Air, zat vlak bij een voetbal en speelveld. Niet heel handig gekozen. Ironisch genoeg was hierdoor het strand van Arabia veel rustiger dan het eigen strand.
Leuk hotel voor één keer.

Datum van verblijf: januari 2020
Awad Sayed, Guest Services / Front Office van Bel Air Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Heel erg bedankt voor je review. Het is vooral belangrijk voor ons om onze gasten een leuke en ontspannen vakantie te garanderen. We nemen uw feedback als een reden om continu aan onze service te werken.
Met vriendelijke groet, Hotelmanagement

Beoordeeld op 29 februari 2020

Mooie ruime kamers, mooi zwembad en als je van de zee houdt er is een heel mooi rif om te duiken en snorkelen. S avonds is er genoeg te beleven. Er is ook een disco aanwezig, overdag kun je lekker te voet naar hurghada om naar de Marina te gaan

Datum van verblijf: februari 2020
Awad Sayed, Guest Services / Front Office van Bel Air Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Hartelijk dank voor uw verblijf. We zijn bijzonder blij dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.
Kom snel terug - we zouden het waarderen! Uw Hotel Bel Air Azur-team

Beoordeeld op 27 februari 2020

Heerlijk adults-only hotel! Goede service, lekker en gevarieerd eten. De kamers zijn groot evenals de bedden. Aanrader: neem de 3e verdieping indien mogelijk. Op de begane grond lopen de (zwem)badgasten telkens voor je terrasje te flaneren. Het hotel ligt dichtbij het centrum van Hurghada. Voor een paar euro ben je daar met een taxi.

Kamertip: Neem een kamer op de 3e verdieping.
Datum van verblijf: februari 2020
Awad Sayed, Guest Services / Front Office van Bel Air Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Hartelijk dank voor uw review en de aanbeveling van ons hotel. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. We verwelkomen je graag binnenkort weer als onze gast.
Met vriendelijke groeten, Hotel Management

Beoordeeld op 18 februari 2020

Goed hotel, vriendelijk personeel. Verzorgd en net. Super lekker eten. Zeer rustig in de adults only. Je Kan gebruik maken van alle faciliteiten van de zuster hotels, direct aan de mooie stranden. Gaan we zeker nog eens terug

Datum van verblijf: februari 2020
Peter waheeb, General Manager van Bel Air Azur Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Uns ist es besonders wichtig, unseren Gästen einen schönen und erholsamen Urlaub zu ermöglichen. Ihr Feedback nehmen wir zum Anlass, weiter an unserem Service zu arbeiten.
Freundliche Grüße,