28 personen bekijken dit hotel
Destinia.comUS$ 160
PricelineUS$ 178
getaroom.comUS$ 125
Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

Het is leuk gebouwd altijd plaats langs het zwembad het zwembad kronkels tussen de gebouwen door: wij zaten op 20 meter van het zwembad zelf. Water park is ook best leuk diverse verschillende glijbanen. We hebben ook meerdere keren gelachen met het animatie team overdag met Jully en in de avond met de kinderen met de mini disco. Het enige jammere vonden wij dat het strand heel lang was. Leuk met hele kleine kinderen maar voor je kon zwemmen of snorkelen moest je meer dan 100 meter lopen voor je tot je middel in het water stond of via de lange pier om te gaan snorkelen.

Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad, prima hotel. Personeel is erg vriendelijk, elke avond entertainment ook dit Personeel is erg vriendelijk! Hotel is schoon, dat word echt goed bijgehouden. Enige puntje is dat er best wat meer variatie mag zitten in het avondeten.

Kamertip: Als je wil reserveren voor een restaurant wees daar optijd bij, alles zit snel vol.
Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Alles in orde en niet te druk in April.
Veel glijbanen en overal wat te eten te vinden.
De receptie staat altijd voor je klaar.

Alle andere personeel staat tevens de hele dag voor je klaar om je te voorzien van drinken waar je ook bent.

Kortom, genoten hier en komen zeker terug.

Beoordeeld op 25 maart 2022

Ik was hier met mijn neef en het was hier geweldig enigste nadeel was dat de zee wel ver weg was voor je werkelijk in zee kon gaan. Voor de rest is het een geweldige service hier en leuke mensen die je goed opvangen en blij maken.
Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 maart 2022

Heel leuk hotel om in te verblijven. Het personeel is heel vriendelijk en helpen je graag.

Alles is goed geregeld.
De kamers zijn groot en netjes, elke dag vers water, schone handdoeken enz.

Het eten is prima elke dag wat anders en natuurlijk kan je gebruik maken van de a la carte restaurants.

Ook is het personeel erg vriendelijk en staan gelijk voor je klaar met wat dan ook. Echt leuke, spontane, vriendelijke mensen.

Er zijn veel plekken waar je lekker in de zon kan liggen of even kan zitten om wat te drinken.

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2022