Gratis annuleren tot 28/01/22
Hotels.comUS$ 137
PricelineUS$ 159
TravelocityUS$ 137
Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

Hotel was teleurstellend. Verouderd, geen wifi op de kamer, buffet was niet variërend... niet al het personeel was even vriendelijk, sommige mannen waren heel onbeschoft. Als vrouwen werden we heel veel aangesproken, soms ongepast. Ontbijt stopte al om 10u ‘s morgens en de zwembaden werden gesloten om 17u, wat heel vroeg is. Zwembaden en strand zijn wel heel aangenaam om te liggen!

Datum van verblijf: maart 2020
Desert Rose Resort Hurghada, General Manager van Desert Rose Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Dear Valued Guest
Thank you for your feedback and for taking the time to describe your impressions.

We take your comment about the variety of food very seriously; our entire team is extremely committed to delivering the perfect vacation experience for each guest.
We remain with our slogan “How a Vacation Should be”, looking forward to welcoming you once again at The Desert Rose Resort in order to see and to feel the different improvements had been done.
We will do our best to make your next stay in The Desert Rose Resort as comfortable and relaxing as possible.
With best regards,
General Manger

Beoordeeld op 16 maart 2020

Mooi en ruim opgezet resort, geen gebruik gemaakt van de zwembaden.
Wij zijn echte strandgangers, relaxen in de zon was heerlijk, elke dag een schoon strandlaken en een mooi huisrif om te snorkelen. Een nadeel zijn de vele verkopers van excursies, massages en beautysalon die dagelijks meermaals langs de bedjes komen. Zelfs al heb je een massage geboekt (zelfs 3 massages in 1 keer geboekt) blijven ze komen vragen of je nog meer wil dat was wel een irritatie factor.

Het eten was fantastisch, voor ieder wat wils elke dag een ander thema qua eten, groot buffetrestaurant met veel keuzes, bij lunch en diner is er ook live cooking van pasta, vlees en vis. Goed en aardig personeel welke je herkende als je terugkwam en onthield wat je wilde drinken. Wij willen dan ook Ezzat en Alaa van station 7 bedanken voor hun goede service.
Er zijn 4 ala carte restaurants waar je gebruik van kunt maken na reservering, wij hebben daar geen gebruik van gemaakt omdat wij het eten in het buffet restaurant erg goed vonden.

We hadden een erg nette kamer, de badkamer is wel aan renovatie toe, maar alles was erg schoon en goede bedden.

De wifi is goed bij de receptie en in de bar. Er is geen wifi op de kamer.

Een fooitje op zijn tijd doet ook wonderen maar daar hebben wij geen probleem mee, iedereen werkt er erg hard.

Wat wij ook een kleine irritatie factor vonden is dat het resort op de vliegroute ligt van en naar de luchthaven, dagelijks komen er meerdere vluchten over, overdag is dat nog niet zo erg maar in de nacht is het minder fijn.

Datum van verblijf: maart 2020

Dear Valued Guest.
Many thanks for choosing The Desert Rose Resort 5* for your vacation one more time!
It is a pleasure to know that you have enjoyed your holiday with our Animation Team. We are very happy to see that you had a wonderful vacation in our resort and we really like to thank you for your positive feedback.
We are grateful for your nice comments about great services, personnel and beach.
Hope to see you again in your “second home” The Desert Rose Resort 5*.
Best Regards

Beoordeeld op 3 maart 2020

Desert rose resort is een fijn hotel met goede restaurants, het personeel is vriendelijk, de ligging is uitstekend. Nadelen zijn er ook, het personeel rond de zwembaden is vervelend en niet gediend van speelgoed zoals duikbrillen in het zwembad. De duikschool is dramatisch slecht dus als je vanaf het resort wil gaan duiken ga hier dan NIET naartoe!

Kamertip: Het is lastig om via de mail of facebook kamers bij elkaar te reserveren indien je met meerdere personen reist.
Datum van verblijf: februari 2020
Desert Rose Resort Hurghada, General Manager van Desert Rose Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Dear Valued Guest,

It was a pleasure to host you on your recent vacation to Desert Rose I am delighted to read that you had enjoyed your stay with us.

I would like to thank you for the time you have taken to write your review and would like to say that it was a pleasure to read that you had enjoyed your stay.
I am happy to know that you have enjoyed your time with our animation team as well as your children in the Kid's Club.

We look forward to welcoming you once again.

Kindest Regards,

Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Haitham ghonaim, ezzet Ali, Mahmoud Khaled, dit zijn de beste werknemers in het only adult restaurant.
Schitterend uitzicht vanaf het strand.
Mooi aangelegde tuinen en zwembaden
De kamers zijn ruim en iets gedateerd maar schoon.
Heerlijk eten en drinken.
Een prachtig hotel om meerdere keren heen te gaan!!
TONNY en Rianda

Datum van verblijf: februari 2020
Desert Rose Resort Hurghada, General Manager van Desert Rose Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Sehr geehrter Gast,

sonnige Grüße aus dem Desert Rose Resort.

Wir bedanken uns herzlich, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke zu schildern, welche Sie während Ihres kurzen Aufenthalts in unserem Hotel gewonnen haben.

Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genossen haben.

Es ist sehr in unserem Interesse, jedem Gast einen schönen und erholsamen Urlaub zu bieten, der den individuellen Erwarten entspricht.

Wir hoffen Sie erneut bei uns im Resort willkommen heißen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen
General Manager of Desert Rose Resort

Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Het was een fijn verblijf. Het eten is lekker. Veel variatie. De wifi doet het niet in de kamers maar bij het zwembad en in open ruimtes wel goed! De service van bijv drankjes is erg goed! De zwembaden zijn fijn er zijn koude en warme.

Datum van verblijf: februari 2020
Desert Rose Resort Hurghada, General Manager van Desert Rose Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Dear Valued Guest,

We look forward to welcoming you once again.

Kindest Regards,