Beoordeeld op 20 maart 2020

Werkelijk alles in dit hotel is goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime zwembaden, mooi groot en ruim opgezet strand met uitstekende badlaken service. Alle restaurants, zowel het buffet restaurant als de a la carte restaurants zijn uitstekend. Leuke animatie. Mooie ruime kamers en dito badkamers. Wij waren dan ook niet voor niets al voor de zevende keer in dit hotel.

Kamertip: Kan niets bedenken.
Datum van verblijf: maart 2020
gardenbeachresort, Guest Relations Manager van SUNRISE Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Beste waardevolle mrubbens2020,

Het team van SUNRISE Garden Beach Resort –Select- wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Gosia Zielinska

Beoordeeld op 10 maart 2020

Alles was fijn! Kamers top! Voorzieningen top! Eten was super...ik heb met mijn zoon van 9 een fijne vakantie gehad in februari met een heerlijke 25 graden.Luxor geweest 5 uur vanuit Hurgahda..quad tour was super gaaf!!!

Datum van verblijf: februari 2020
gardenbeachresort, Guest Relations Manager van SUNRISE Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Sehr geehrter Herr summerzsessions,
Vielen Dank für die positive Bewertung sowie Weiterempfehlung unseres Resorts. Wir freuen uns darüber, dass Sie einen entspannten Aufenthalt bei uns hatten und werden Sie gerne wieder im SUNRISE Garden Beach Resort -Select- Willkommen heißen, um Ihnen erneut einen unvergesslichen Urlaub zu bescheren.
Mit freundlichen Grüßen

Beoordeeld op 10 maart 2020

Een super fijne vakantie gehad.! Een prachtig schoon resort met heel lekker eten en super vriendelijk personeel.! We hebben echt heerlijk genoten. Ook de keus mbt eten was groot je kon kiezen uit 7 restaurants.!

Datum van verblijf: februari 2020

Beste waardevolle clauke1982,

Beoordeeld op 9 maart 2020

Eerste keer in egypte bij dit hotel gekomen via goede revieuws via verschillende websites. Het hotel heet je een goed welkom en is erg schoon goed eten en ook het animatie team doet zijn werk erg goed. We raden dit hotel iedereen aan er is voor iedereen wat wils.

Datum van verblijf: maart 2020
gardenbeachresort, Guest Relations Manager van SUNRISE Garden Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Beste waardevolle yoeriejamillas,

Beoordeeld op 9 maart 2020

Tweede keer teruggekomen. Eten is goed. De hele dag kan je eten en drinken. Strand is goed. Animatie doet genoeg om het je naar je zin te maken. Het weer is altijd goed hier. Kamer was super lekker groot goede douche.

Beste waardevolle 672thijsa,