Vandaag geopend: 10:00 - 02:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
waren hier voor een middag winkelen beter dan de stad daar kan je niet rustig lopen

Werden hier gebracht met een taxi ,zelf rijden is levens gevaarlijk. Groot van opzet en zeer ... meer lezen

Beoordeeld op 31 januari 2020

Otto V
Bolsward, Nederland
Lees alle 1.937 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hurghada
vanaf 20,52 US$
vanaf 93,40 US$
vanaf 20,52 US$
vanaf 110,85 US$
Beoordeeld op 20 maart 2020

Een middagje of avond heer lijk rustig winkelen. Fixed prices en zeer betaalbare merkartikelen. Een lekker kopje koffie op een terras is ook een aanrader bezoek ook even de Souc waar binnenin een erg leuk terras is. Vergeet ook de zeer grote supermarkt niet . Kortom een leuke onderbreking van je vakantie.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020 via mobiele applicatie

Uiteraard heb ik de verschillende reviews gelezen en had ik al een bepaalde verwachting. Die heb ik bijgesteld na het lezen van andere TripAdvisors.
Het is leuk om hier even doorheen te lopen en naar alles te kijken. De prijzen verschillen niet gek veel met de Europese prijzen (heb ik het idee, een zonnebril van een bepaald merk voor 250 euro, vind ik niet gek goedkoop).
Maar leuk om er even geweest te zijn.
Men mag hier trouwens binnen roken, dat ben ik al een tijd niet meer gewend om te ruiken.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Persoonlijk zie ik niet veel toegevoegde waarde, veel kleine, redelijk prijzige winkeltjes met goederen die u thuis ook kunt kopen, in een veilige gecontroleerde omgeving.
Houdt u niet van afdingen kan het een aanrader zijn.

Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Alle winkels zijn er maar vonden het niet echt spectaculair. We hadden er ook iets meer typisch Egyptische winkels verwacht.
Leuk om gezien te hebben!

Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Veel te duur en ook niets te beleven raad dit ook aan niemand om te doen ben veel te veel tijd verloren