28 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 26/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Gratis annuleren tot 18/08/22
Hotels.comUS$ 93
PricelineUS$ 80
TravelocityUS$ 93
Beoordeeld op 13 april 2021 via mobiele applicatie

Doordat het hotel niet volledig bezet was konden we genieten van een heerlijke vakantie. Voldoende bedden bij het zwembad en het strand. Dus altijd een fijne plek om te zonnen. Ali Abdel Wahab die werkte bij de beachbar zorgde altijd voor goede service en was steeds heel vriendelijk. In het restaurant keus genoeg. Alles in buffetvorm. Niet zelf opscheppen i.v.m. corona. Maar dat is wat ons betreft geen probleem geweest. De kamers zijn niet luxe, maar wel ruim. Je kunt makkelijk al je spullen kwijt.

Datum van verblijf: april 2021
ZYA Regina Hotel and Aqua Park Team, Other van ZYA Regina Resort and Aqua Park Hurghada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2021

Bedankt Mandy!

Met vriendelijke groeten aan Nederland respectievelijk Landgraaf!

We stellen het op prijs dat u bij ons bent gebleven, we danken u voor uw recensie en uw vriendelijke woorden bij het verwijzen
naar de ligbedden bij het zwembad en het strand. Ali bedankt jou ook voor het benadrukken van zijn diensten, net als het keukenpersoneel. We zouden je allemaal graag nog een keer verwelkomen, dus kom alsjeblieft nog een keer terug!
Met vriendelijke groeten en wensen van het zonnige Hurghada!

Beoordeeld op 25 december 2019

Fijn hotel, kamers schoon en comfortabel! Animatie team is erg leuk, Mahmoud is echt een schatje en een hele goede entertainer. Eten zozo (beetje te veel keus waardoor de kwaliteit wat omlaag gaat). Ik mis wel een goed wijntje, de wijn en drankjes zijn heel waterig en de rode wijn smaakt naar azijn! Heel veel verkopers, wat echt irritant is. Erg mooi onderhouden tuin en een fijn strand:-).

Datum van verblijf: december 2019
fosiregina, General Manager van ZYA Regina Resort and Aqua Park Hurghada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Dear Renee,
Sunny greetings from the Swiss Inn Regina Resort.

Thank you for taking the time to rate our hotel.
Since your rating shows that you were not satisfied with your stay, we apologize.
To improve our service, we would be glad if you could send us a detailed feedback. At gr.siregina@swissinn.net we would like to read the points that you did not like to improve our service to the guests.

Your,

General Manager
Swiss inn Regina Resort

Beoordeeld op 24 november 2019

Het is een mooi en goed hotel. Heerlijk strand En een fijn zwembad. Het eten is lekker en elke avond verschillend! Het servies is schoon, het drinken schenken ze in glazen behalve op het strand daar schenken ze in plastic glazen.

Het animatie team is erg gezellig en maken er een leuke vakantie van! G

Datum van verblijf: september 2019
fosiregina, General Manager van ZYA Regina Resort and Aqua Park Hurghada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste Sylvie,

zonnige groeten van het Swiss Inn Regina Resort.

Het is ons een groot genoegen dat u de tijd heeft genomen om uw positieve vakantie-ervaringen met ons en andere gasten te delen.

Beoordeeld op 4 oktober 2019

Begin september zijn wij naar dit hotel geweest,
Niet zo een heel groot hotel, beetje verouderd, maar alles wel Inorde! Qua keuze van eten wel vrij uitgebreid en verzorgd!
Onze vakantie werd compleet gemaakt door het animatie team! Wat een topteam!!

Hotel vlak aan het centrum van Hurghada

Datum van verblijf: september 2019
fosiregina, General Manager van ZYA Regina Resort and Aqua Park Hurghada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2019

Beste Grace,

Beoordeeld op 4 oktober 2019

Degelijk hotel met een zeer goede ligging in het centrum van de stad. De kamers zijn proper en vriendelijk personeel. Er is een top animatieteam aanwezig die de hele dag door zorgt voor entertainment.

Datum van verblijf: oktober 2019

Beste Yasmine,