34 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 230
Hotels.comUS$ 230
PricelineUS$ 186
TravelocityUS$ 230
Trip.comUS$ 182
Orbitz.comUS$ 230
Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Mooie plek om te duiken en te snorkelen. Hotel is schoon, vriendelijk en heeft alle benodigde faciliteiten. Het buffet is ruim en iedere dag verschillend, maar je kan ook2 keer gratis a la carte eten bij verschillende restaurants. Personeel is ook vriendelijk en niet opdringerig

Datum van verblijf: mei 2022
Tropitel sahl hasheesh, Guest Services / Front Office van Tropitel Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022

Dear our valued guest Mrs. Mariana,

Thank you for choosing Tropitel Sahl Hasheesh for your vacation. We are glad to hear you fully enjoyed the experience in our hotel. It is always a great pleasure to receive such compliments, as it truly serves as a motivational factor in striving to achieve excellence.
Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.

Thank You,
Christina Sehioun
Guest Relation Senior Supervisor - Tropitel Sahl Hasheesh

Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel met geweldige eigen koraal reef. Je loopt pier af en bevindt in een geweldige water wereld. Extra snorkel excursie is echt overbodig.
Bediening en animatie team erg vriendelijk.
Kamers groot en worden goed schoon gemaakt.
Keuken is goed, niet erg gevarieerd per dag, maar wel vers.
We komen hier zeker terug.

Kamertip: Geen
Datum van verblijf: mei 2022
Tropitel sahl hasheesh, Guest Services / Front Office van Tropitel Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Dear Ms. Julia,

Warm greetings from Tropitel Sahl Hasheesh,

Please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us.
We wish to thank you for mentioning and appreciating our staff, our efforts and our customer service as they were all intended to provide you comfort and an enjoyable stay.
We hope to welcome you back to our hotel your second home in the future.

Warm regards, Tropitel Sahl Hasheesh Team.

Beoordeeld op 17 januari 2022

Fijn en mooi hotel, grote kamers. Vriendelijk personeel. Animatie doet veel verschillende dingen. Heerlijk eten. Mooi strand, geweldige plek om te snorkelen. Heerlijke cocktails en een goede service..

Datum van verblijf: januari 2022
Tropitel sahl hasheesh, Guest Services / Front Office van Tropitel Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Hello, Dear guest gerardg484!
Warm greetings from Tropitel Sahl Hasheesh hotel!
We would like to thank you for your feedback and your kind attention to our hotel, staff and provided services.
From our side we would be happy to see you with us again, in case if have any questions or wishes do not hesitate to contact us by email GSC.Sh@Tropitelhotels.com.
Warm regards, Tropitel Sahl Hasheesh Team.

Beoordeeld op 4 juni 2021

CORONA
Ja, het personeel droeg meestal een mondmasker en overal was spray om de handen te reinigen, maar voor de rest leek corona veraf. Ondanks het feit dat we een brief kregen waarin stond dat er geen buffetten zouden zijn maar bediening, klopte dit helemaal niet. In grote drommen het restaurant in en ieder nam zelf wat hij wilde ... of legde terug en nam iets anders. Temperatuur werd nergens gemeten, ook niet bij het betreden van de restaurants. Ook bij de avondshows stonden de stoelen echt in rijen pal naast elkaar. En als er dan nog gevraagd wordt bij de miss verkiezing T-shirten uit te trekken van de mannen en nadien tientallen mannen op het podium door elkaar worden gevraagd. ... dan snap je het allemaal even niet. Dus, niet teveel nadenken als je naar hier komt..
KLANTEN
Het was de eerste keer dat wij in een hotel in Egypte zaten waar we geen Engelsen, Fransen, Duitsers, Nederlanders of Belgen tegenkwamen. Het overgrote deel zijn oost-Europeanen met heel veel Roemenen en dan de andere grote groep zijn Egytische families zelf. Het deed raar aan, maar het was niet echt storend of lawaaierig. Schrokken als we zeiden dat we van Belgie waren :-)
KAMERS
Wij hadden een economy kamer en schrokken van de grootte en netheid van de kamer en badkamer. Alles dik in orde met een ruim terras.. Alles voorzien in de kamer: ijskast (gevuld met ook cola, sprite en fanta), kluisje, koffiezet, ...
ETEN
Het eten is middelmatig maar gelukkig wel steeds goed op smaak gebracht. Jammer genoeg is het vaak niet warm meer als je het opschept. Er is wel keuze voor iedereen. De show cooking bij het diner is een lachertje. Iemand gebruikt de BBQ en dan wordt alles weer in een bak gegooid en opgeschept. Dat heb ik elders wel helemaal anders gezien.
Voor de lunch kan je elke dag ook naar de Italiaan gaan (lekkere pizza en bij het diner lekkere steak) of naar de Mexicaan (lekker).
Wat ik wel miste was dat de snackbar aan het strand niet open was. Dit hield dan ook in dat je niet op elk uur van de dag een hongertje kon stillen met een eenvoudige burger of wat frietjes. . Ook heb ik al meermaals in hotels die ultra all in aanbieden middernahtsnacks gezien. Hier niets.
PERSONEEL
Het personeel was meestal echt heel vriendelijk. en niet opdringerig. Enkel de ober van de lobby bar vond ik maar nors. Al de anderen: super met een speciale vermelding voor Mansur van de beach bar en Mohammed van de only adults pool. en twee eurootjes hier en daar kunnen wonderen doen met special treatment :-)
SERVICE
WIFI op de kamer gevraagd eerste avond en tien minuten later reeds installateur.. Koffiezet werkte niet en tien minuten later nieuwe gebracht. Uitstekend dus.
WIFI werkt in lobby en ook soms aan restaurant, adults only pool of zelfs beach bar maar wel heel zwak al dan dat gemakkelijk wegvalt.
HUISRIF
Een van de weinig plaatsen waar er twee huisriffen zijn. Het eerste kan ook bij felle wind gebruikt worden en door kinderen. Het tweede is net voorbij het rif en is echt wel mooi.
ZWEMBADEN
Goed in orde. Wij verkozen vaak ook de rust van het ONLY ADULTS zwembad.
ANIMATIE
Een zeer tof team dat heel de dag door probeert de mensen een leuke activiteit te laten doen. Heel enthousiast en super vriendelijk maar niet opdringerig.
De avondanimatie was echter heel matig. We kregen de tweede avond een fantastische show te zien rond het zwembad. Echt ongelooflijk knap. Maar daar stopte het. Een miss verkiezing, mister verkiezing en koppel verkiezing in een week is eentonig. Bovendien steldendeze shows niet veel voor.en werden ze wat stuntelig gepresenteerd.
EXCURSIE
Constant werd je gevraagd of je zin had in een excursie. Nooit opdringerig wat fijn is. Ons laten overhalen in een dagexcursie naar DOLPHINS HOME (mogelijkheid misschien om te zwemmen met dolfijnen) en 2 snorkelstops. Gevraagd hoe lang de transfer naar Hurghada zou duren en naar het aantal deelnemers. Het antwoord was dat het een boot was met mensen van het hotel en misschien nog een ander hotel en dus een kleine boot. Uiteindelijk hebben we nog bij 4 andere hotels mensen opgehaald en waren we na 1 uur en 35 minuten bus bij de boot. Op de kleine boot zaten meer dan 40 mensen..... Dat is geen correcte informatie dus.
SPA
Ook hier elke dag verschillende keren aangesproken maar weer zonder vervelend te zijn. Uiteindelijk toch gekozen voor een behandeling + haarkapper. Zeer tevreden. Wel afdingen.
Ook hier niet teveel schrikken dat de corona regels niet strikt worden gevolgd. (man beet garendraad af met zijn tanden om vervolgens die draad strak over mijn gezicht te strijken)

Kamertip: Wij hadden slechts economy kamer en die was al heel groot, netjes en ruim met grote badkamer ook.
Datum van verblijf: mei 2021
Tropitel sahl hasheesh, General Manager van Tropitel Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Dear valued guest
Thank you very much for your valued comment
we appreciate very much that you share your impressions of your holidays at Tropitel Sahl Hasheesh.
Thank you for your kind words regarding our hotel. It is really amazing to see that you share our love to our beautiful hotel with its amazing beach. It feels our hearts with joy. Especially that you are already the part of our big Tropitel Family, not just a guest. That is why we will exert the utmost efforts to make your next stay comfortable, restful and memorable making you feel home in a way of turning our Slogan “Welcome Home” into reality. From the bottom of our hearts.
We are always open for any comments from our guests and constructive criticism is always welcome, as these can help us, firstly, to better respond to the wishes of our guests and we thus continue to improve our service.
It would be a pleasure to welcome you soon again at Tropitel Sahl Hasheesh.
With sunny regards,
Sherif Nagy
General Manager

Beoordeeld op 9 november 2020

Nog nooit zo genoten, vooral het animatie team was geweldig voor iemand die ergens alleen heen gaat en bang was niks te doen te hebben heb ik me boven verwachting vermaakt!

Eten was lekker drinken super en vooral het personeel geweldig!

Volgend jaar kom ik zeker nog een keer, al moet het weer alleen!!!!!! Want ik ga gewoon alleen.

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde alleen
Tropitel sahl hasheesh, General Manager van Tropitel Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2020

Dear Valued Customer,
Thank you very much for your nice reply after your stay at our Tropitel Sahl Hasheesh We are happy to hear that we could exceed your expectations and that you spent very pleasant days in our hotel.
Looking forward to welcoming you again.
Sunny regards,
Sherif Nagy