Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Ons verblijf in titinac place in Egypte was zeer aangenaam. Prachtig resort met veel aardig personeel. Het eten was zeer uitgebreid en goed! De kamers schoon, het ontbrak ons aan niets. De temp. (Begin maart) was heerlijk. Ons Gaat het resort aan iedereen die veilig op vak. Wilt.

Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel ruime receptie met vriendelijk personeel. Het beste van het hotel is de grootste lobbybar die ik ooit heb gezien. We zitten in een waterbungalow en dat is erg prettig om zo uit bed in het water te springen. Tevens heb je dan geen last van boven en onder buren.

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is prima.Goede service en vriendelijk personeel.
Het eten is goed en zeker het al la carte restauranten waar je elke avond gebruik van mag maken .
Prima vakantie gehad.
Je kan ook gebruik maken van Titanic beach en Aquapark.

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

We hadden een prachtige vakantie in Titanic Palace. Mooie,ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten en veel keuze. Je kan iedere avond een andere keuken proberen maar ook het buffet is lekker. Kortom, zeer tevreden. We komen zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor vakantie en we hebben het zeer goed gehad. De mensen zijn zeer aardig en ook het animatieteam. Prachtige shows gezien. Dit is echt een aanrader. Fijn strand en overal bars waar je wat kan drinken. We hebben een top vakantie gehad.

Jac en kees

Datum van verblijf: maart 2020
Guests Relations Palace, Guest Services / Front Office van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Dear jacquelinek951!
All team of Titanic Palace is thankful for your review about the hotel! We are pleased to know that our service and the hotel's facilities met your expectations and generally you have spent a joyful time with us! We hope that you will visit Titanic Palace again very soon and we will do our best to make you feel like at home! Best regards, Guest Relations Margarita.