Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

We hadden een prachtige vakantie in Titanic Palace. Mooie,ruime kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten en veel keuze. Je kan iedere avond een andere keuken proberen maar ook het buffet is lekker. Kortom, zeer tevreden. We komen zeker nog eens terug.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier voor vakantie en we hebben het zeer goed gehad. De mensen zijn zeer aardig en ook het animatieteam. Prachtige shows gezien. Dit is echt een aanrader. Fijn strand en overal bars waar je wat kan drinken. We hebben een top vakantie gehad.

Jac en kees

Datum van verblijf: maart 2020
Guests Relations Palace, Guest Services / Front Office van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Dear jacquelinek951!
All team of Titanic Palace is thankful for your review about the hotel! We are pleased to know that our service and the hotel's facilities met your expectations and generally you have spent a joyful time with us! We hope that you will visit Titanic Palace again very soon and we will do our best to make you feel like at home! Best regards, Guest Relations Margarita.

Beoordeeld op 7 maart 2020

Voor een weekje bijkomen in de winterzon is dit een goed hotel! Zeer vriendelijk personeel. Genoeg te doen in het hotel. Ontbijt goed, alleen het eten in de avond is vaak hetzelfde en kan beter. Tips: snorkelen bij de pier en de a la carte restaurants.

Dear Tah4732!
Greetings from Titanic Palace! Thank you for your comments and warm words about your stay! We are happy to know that you have spent a marvelous time here! Your comments about dinner will be forwarded to the management. We hope to see you very soon with us again and we will do our best to make you feel like at home! Best regards, Guests Relations Margarita.

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Titanic place is een hele fijne plek om naar toe te gaan op vakantie
Je kunt er in allerlei verschillende restaurantjes eten en de service van het personeel is heel goed .
Ze willen alles voor je doen
Schoonmaak is ook prima.
Je kunt er aan het eind van de pier heerlijk snorkelen en ook op het strand is de service heel goed
Kortom een goede fijne plek om te zijn

Datum van verblijf: maart 2020
Guests Relations Palace, Guest Services / Front Office van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Dear wilmab777!
Thank you for commenting on the Titanic Palace hotel! We are glad to know that you had a nice and relaxing time in the hotel and your stay met your expectations. We hope that soon you will visit us again and you will become our regular guest. We are looking forward to seeing you here! Best regards, Guest Relations Margarita.

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij zitten hier nu 4 dagen en hebben het heel erg naar ons zin. Het hotel is heel schoon, het personeel is heel vriendelijk en komen altijd een leuk praatje met je maken en vragen of alles naar wens is. Het enige wat beter zou kunnen is het eten bij het lopend buffet. Er zit niet heel veel variatie in en het is af en toe nog een beetje koud. De a la carte restaurants zijn kwalitatief een stuk beter.

Datum van verblijf: maart 2020
Guests Relations Palace, Guest Services / Front Office van Titanic Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Dear ryanbH4881SJ!
Thank you for posting your review and sharing your opinion about Titanic Palace! All our team is glad that you had a nice time in the hotel and you have got good impressions. We hope that Titanic Palace will be your second home and you will visit us again very soon. Looking forward to seeing you! Best regards, Guest Relations Margarita.