Vandaag geopend: 08:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top

Het was voor mij weer even geleden, maar mijn divemaster had alle geduld met mij. Fijn!!!! Ook de ... meer lezen

Beoordeeld op 22 maart 2020
B352JMdianaf
Fantastisch!

Beoordeeld op 16 maart 2020
Ingmar-2410
Lees alle 953 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hurghada
vanaf 35,00 US$
vanaf 20,00 US$
vanaf 66,53 US$
vanaf 93,40 US$
Beoordeeld op 16 maart 2020

Erg mooie dive sites. Alles is perfect geregeld: transfer, lekkere lunch en onze duikinstructeur was erg vaardig. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

hele fijne ervaring!
supervriendelijk contact via de app vooraf.
Pick up bij het hotel was goed geregeld (leuke auto) en het duiken en de boot waren super❤️ Lekkere falafel ook
jammer dat ik niet meer tijd had anders was ik zeker nog een paar dagen blijven duiken bij jullie! Next time Groetjes Mirjam en Mark

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020

Hele fijne dag gehad. Alles was prima geregeld. Fijne, vriendelijke mensen, goede spullen, lekker gegeten aan boord. En natuurlijk een hele mooie duik ervaring. Aanrader!

Beoordeeld op 21 februari 2020

De eerste contacten via mail heb ik in het Nederlands kunnen voeren met Marjolein. Dat is toch wel prettig omdat je dan makkelijker duidelijk kunt maken wat je wilt doen.

Eerst 2 dagen Padi Advanced Open Water cursus gedaan. Goede begeleiding gehad van Ayman maar ook de andere begeleiders en bemanningsleden waren kundig, behulpzaam en zeker ook oplettend! Het Padi boek was Nederlands de rest van de communicatie ging in het Engels. Als duikschool een aanrader.

Na een dagje Luxor (ook uitstekend geregeld via Scuba Hurghada) weer 3 dagen gedoken, Afwisselende duiken gedaan. Wederom veel geleerd, veel gezien en enorm genoten.

De boot is prima en de materialen waarmee ik gedoken heb gaven mij een veilig gevoel. Ook buiten de standaard materialen waren er nog extra's te regelen. Sayed heeft nog een camera geregeld zodat ik onder water nog opnames kon maken.

Erg prettig dat ik dagelijks werd opgehaald en weer terug werd gebracht bij het resort. Veelal was Ibrahim (Crazy Driver) mijn chauffeur en hij vertelde graag meer over Hurghada.

De prima lunch op de boot zorgt voor voldoende energie om de 2e duik te kunnen doen.

Bij een volgende vakantie in Hurghada ga ik zeker terug. Een omgeving waar niet alleen de gasten plezier hebben.

Beoordeeld op 19 februari 2020

Superfijne ervaring gehad. Het contact vooraf was erg prettig. Een echt fijne tijd op de boot, en in het water gehad tijdens de trips, ik was met mijn weinige ervaring in goede handen. Je werd elke dag opgehaald en ook weer weggebracht. En zeker niet onbelangrijk de lunch was heerlijk en erg uitgebreid. Een echte aanrader, ik kom zeker een keer terug! Bedankt heel het team van Scuba Hurghada