Vandaag geopend: 09:00 - 15:00

Semi Submarine Hurghada
3 beoordelingen
vanaf 49,04 US$
Beoordeeld op 15 april 2019

We dachten kleurrijke koraal te zien maar hebben alleen maar grijs en grauw gezien, de vissen die we gezien hebben waren wel mooi en kleurrijk en de duikers rondom de boot deden hun best om de mensen te vermaken. €90,00 voor 2 personen was te veel voor wat we hebben gezien.

Datum van activiteit: april 2019
SindbadClub, Manager van Sindbad Submarines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dear guest,
Thank you for your review. We are sorry to hear we couldn't fulfill your expectations this time but very happy to have your valuable opinion. Thank you again for taking time for this review. Best regards,
Sindbad Submarines Team

Beoordeeld op 11 maart 2019

Het is zeker leuk om deze tocht te doen, ze hebben de zeebodem leuk versiert met een schatkist en wat beelden etc. Er is een duiker rond de boot die de vissen eten geeft zo zie je een hele zwerm van ze... Het is een vast traject dat ze doen

Als je dolfijnen, haaien , schildpadden etc wilt zien zou ik echter een andere tour aanraden. Die zul je nooit(amper) zo dicht bij de kust zien.

Met pickup etc duurt het ongeveer 4 uur

Datum van activiteit: maart 2019
SindbadClub, Sindbad Submarines Team van Sindbad Submarines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Dear Guest,

Thank you for taking time to share your lovely review.
We are delighted to hear you enjoyed with us at Sindbad Submarines.

Best regards,
Sindbad Submarines Team

Beoordeeld op 16 september 2018

Als niet duiker in Egypte, is deze trip zeker een aanrader om te doen. Geboekt met Get your guide. !

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2016

Prijzig maar zijn geld zeker waard! Eerst boottocht tot aan de onderzeeër. Door het gat afdalen is al spannend op zich. Plaatsnemen op een genummerde plek aan een venster, met 2 per bankje en per venster. Je kijkt je ogen uit als de onderzeeër aan zijn tocht begint. Een duiker komt langs alle vensters langs met aas en lokt zo alle vissen naar zicht toe. Echt doen!

Datum van activiteit: augustus 2016
SindbadClubHur, Digital Marketing Manager van Sindbad Submarines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2016

Dear Nancy V,

Thanks for the lovely review! We really appreciate that you took the time to share your feedback with us. We're also happy to hear that you enjoyed Sindbad Submarines! We hope you had a safe trip home, and look forward to welcoming you back to Hurghada again very soon.

Warm regards,
The Sindbad Club

Beoordeeld op 11 april 2016

Eerst met een boot op zee naar een ponton waar je over moet stappen in de duikboot. Hij daalt tot 25 m diep. Langs enkele scheepswrakken en koraal, een duiker zwemt met aas langs de ramen en daar komen honderden vissen op af.

Datum van activiteit: april 2016
SindbadClub, Guest Relations Manager van Sindbad Submarines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet, Sindbad Club Team