16 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 172
TravelocityUS$ 173
eDreamsUS$ 190
Beoordeeld op 10 maart 2022

Voor de tweede keer in dit hotel en weer heel enthousiast. Je voelt je echt te gast en welkom! Mooie, schone en royale kamer. Prima bedden; inloopdouche. Het eten was van hoge kwaliteit en zeer gevarieerd. De bediening, drankje aan tafel, maar ook bij de buffetten efficiënt en zeer vriendelijk. Vanaf dag twee weet de ober wat je graag drinkt en hij zorgt ervoor dat je direct bediend wordt. Het strand is royaal, schoon en goed verzorgd. De bedden staan netjes klaar en je handdoek wordt voor je neergelegd. Ook de strandbarman kent je vanaf dag twee en bezorgt je je drankje bij je bedje. Kortom een hotel waar we zeker nog eens terugkomen!

Datum van verblijf: februari 2022
SUNRISE ROM, Guest Services / Front Office van SUNRISE Romance Resort Sahl Hasheesh Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2022

Beste 147margjeb!!
Wij willen u bedanken voor het delen van uw beoordeling over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Tot dan!
Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Beoordeeld op 20 januari 2022

Mooi kamers, lekker eten en mooie rustige ligging aan een heerlijk strand. De medewerkers doen er alles aan om het naar je zin te maken en zijn erg vriendelijk. We hebben een dolfijnen tour gemaakt en gezwommen met dolfijnen.

Datum van verblijf: januari 2022
SUNRISE ROM, Guest Services / Front Office van SUNRISE Romance Resort Sahl Hasheesh Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2022

Beste MvR,
Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort.
Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben heel last-minute dit hotel geboekt. Omdat we niet heel veel keuze hadden, toch beslist om voor Sunrise Romance te gaan rond de kerstdagen.Het inchecken ging heel vlot en konden voor een klein bedrag upgraden naar een pool view room. (Wat ik zeker zou aanraden, wij hadden die keuze niet meer bij onze tour-operator, maar gelukkig dus wel in het hotel). De kamer was ruim, proper en mooi ingericht. Zeer comfortabel bed. (Vtm op tv voor de liefhebbers).
De eerste dag aan het zwembad gelegen, maar wij vonden de ligzetels daar echt niet goed. Die zijn aan vervanging toe. De twee jongens aan het zwembad zijn wel echt super vriendelijk en behulpzaam. Toppers .(ons lijkt het zwembadgedeelte veel te klein in hoogseizoen). Maar de dagen nadien dus het strand opgezocht. Het mooiste strand van Hurghada, aangename ligzetels maar de ster van het strand is Amr, de barman… hij heeft onze vakantie gemaakt ! Zonder het te moeten vragen, stond steeds een drankje klaar. Hij loopt de hele dag het strand rond om iedereen met de glimlach te bedienen (hoe onthoudt hij het allemaal!!) .
Wij hebben lekker gegeten in het buffet restaurant. Ook daar zeer vriendelijke bediening. Ahmet en zijn team . Klein minpuntje :vast tapijt in een restaurant vond ik niet echt hygiënisch.
Er zijn verschillende a la Carte restaurants maar het is ons niet gelukt om plek te reserveren ( via scherm, gaf de hele week aan dat het volzet was, wat ons vreemd leek aangezien het hotel zeker niet vol zat), maar dat vonden wij op zich niet zo erg. Op kerstavond een zeer mooi aanbod waarvoor een supplement van 50 dollar voor moest betaald worden.
2 maal ons laten masseren in de Spa … alles verliep prima en zeer capabele mensen. (Prijzen zoals bij ons).
Samengevat: hotel ietwat verouderd, maar proper. Kamers zijn wel mooi. Maar hier zou je teruggaan voor de mensen die er werken. Allemaal zeer vriendelijk en gastvrij. Wij gaan zelden terug naar een zelfde hotel maar voor zelfde prijsklasse zou ik eerder terug kiezen voor Premier Le reve ( iets verderop)

Datum van verblijf: december 2021
SUNRISE ROM, Guest Services / Front Office van SUNRISE Romance Resort Sahl Hasheesh Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Liebe Annuska V,

vielen Dank, daß Sie so ausführlich Ihre Urlaubserfahrungen teilen. Die Meinung unserer Gäste ist uns sehr wichtig.
Wir sind froh, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben und Ihnen unser Angebot im Resort entsprochen hat.
Wir hoffen Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen

Das Hotel Management

Beoordeeld op 6 juni 2021 via mobiele applicatie

We hebben ook in het oude gebouw gezeten. Zou het geen 5 sterren geven. Service en personeeel zeer aardig. Alleen wat heel jammer was zijn die gasten die jou via het hotel op het strand jou activiteiten aan Bieden. Niet doenn!!! Ze rekenen 10x zoveeel als de normale prijs. Global divers!! Pas op voor deze gasten!! Beloven zoveeel om je alleen een ticket te verkopen! Leugens verkopen ze je. Die gast die ons heeft belazerd heeft housein!! Van global divers. Dus geloof ze niet!!!

Kamertip: Laat je niet belazeren door housein van global divers!!! Beloven veeel maar niks daarvan is waar van de activiteiten
Datum van verblijf: juni 2021
SUNRISE ROM, Guest Services / Front Office van SUNRISE Romance Resort Sahl Hasheesh Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Dear Guest,
Thank you for your feedback!
We are sorry that you did not share your concerns with us whilst staying at the resort and we could not take any steps to rectify the situation.
Best regards,
The Hotel Management

Beoordeeld op 3 januari 2021

De lokatie is fantastisch, mooie pool en mooi strand. Onze kamer was in het oude gebouw wat helaas erg verouderd was met veel vlekken in de vloerbedelling. Onze badkamer was niet good schoon. Werd wel direkt verholpen. Net als alle stopkontakten die uit gelubberd waren. We kregen een verlengdoos, dat hielp.
De kamer rook muff als de ac aan was. We hadden wel een mooi uitzicht over de zee, wat het nieuwe gebouw niet heeft. Daar zijn de kamers wel mooier.
Storend was dat er elke ochtend om 8 uur begon harde muziek bij de snackbar waardoor je niet kon uitslapen. Het restaurant was covid proof met glas voor het buffet. Kwaliteit van live cooking vlees en vis was erg goed. Bij het ontbijt waren de croissants en broodjes te droog. Onze dochter eet vegetarisch, er was niet veel keuze aan lekker eten. Personeel was wel erg vriendelijk en attent, ze probeerden echt het naar onze zin te maken. Ook de customer lady Svetlana heeft meteen aktie ondernomen om onze problemen op te lossen.
Er waren werkzaamheden bij 2 restaurants, wat jammer dat het net in de meest drukke periode plaats vond.
Lunch bij de snackbar was niet lekker! Neem een voorbeeld van de busstop er naast!
Entertainment in de avond was fantastisch vooral de cubaanse zangeressen, beste aan de rode zee. De belly dancer waren ook zeer professioneel. In de ochtend was er een hele goede saxofoon spelster.
Het restaurant was een beetje kantine achtig, had wat meer dekoratie op de tafels kunnen hebben tijdens de kerst. Er was alleen een teelichtje....
Een goede koffiemachine zou ook een hele verbetering zijn voor een lekkere cappuccino!
De buffets tijdens kerst en oud en nieuw waren geweldig! Helaas geen entertainment op oudjaarsavond, mocht niet van de regering. Maar een beetje muziek had wel gekund en een countdown.
De badkamer in de spa was niet schoon, net als de jacuzzi. De ruimte was niet romantisch genoeg.
Over het algemeen hadden we een een fantastische vakantie, alhoewel het hotel geen 5 sterren waard is!

Kamertip: De kamers met pool uitzicht in het nieuwe gebouw zijn het beste! Kamers met seaview zijn slecht!
Datum van verblijf: december 2020
SUNRISE Romance Resort Sahl Hasheesh, General Manager van SUNRISE Romance Resort Sahl Hasheesh Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2021

Dear Klaudiavdw,

We are glad to read that you enjoyed our beautiful beach, our facilities, friendly service and our entertainment program.
We also appreciate your constructive criticism regarding some issues. We will do our best in order to improve the mentioned aspects.

Thank you again and we look forward to welcoming you for a second time.

The Hotel Management