Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 30 december 2019

Het was een goed hotel, wij hadden een kamer in het oude gedeelte, de kamer had mooi uitzicht op zee maar kon wel best gerenoveerd worden, het verschil met de kamers in het nieuwe gedeelte is erg groot.
Het eten was lekker en gevarieerd en de a la carte restaurants waren van top kwaliteit.
Shabam van de lobby bar maakt de lekkerste cocktails.
Wees echter voorzichtig voor de food en beverage manager, wij waren met kerst daar en toen we een tafel reserveerde vroeg hij of we wijn wilden drinken, hij adviseerde een wijn en zei dat die dan klaar zou staan, dat was niet zo en op de duur kregen we een lauwe fles wijn.
Toen we gingen uitchecken bleek deze fles 45€ te kosten, echt veel te veel en daardoor voelden we ons toch bedrogen en blijkt nog maar eens dat je als toerist altijd op je hoede moet zijn.

Datum van verblijf: december 2019
SUNRISE R, Guest Experience and Quality Department van Kaisol Romance Resort Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Dear Nancy D,

We want to thank you for the positive comment about our resort. We are very happy that you enjoyed with us. We hope that we can welcome you again soon.

With best regards,

The hotel management

Beoordeeld op 24 december 2019

Goed hotel alleen jammer dat je de muziek van de gang in je kamer hoord waar door wij elke ochtend om 8 uur met kerst muziek wakker werden gemaakt en dat ging tot 23.00 uur door.
Eten is goed vooral de alla kart.

Kamertip: Nieuwe gebouw
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 13 november 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel waar iedereen je het zo aangenaam mogelijk maakt. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gevarieerd eten. Heerlijke massages. Heerlijke 14 dagen gehad in dit hotel samen met vrienden. De bufferen zijn uitgebreid met veel verse groenten. Heerlijke nagerechten.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met vrienden
SUNRISE R, Guest Experience and Quality Department van Kaisol Romance Resort Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dear Karelan,

We are happy to know that you had wonderful holidays and would like to thank you for taking time to share your impressions with us.
It will be a real pleasure to welcome you back in SUNRISE Romance Resort and make your next stay with us as comfortable as possible.
Best regards,
The Hotel management.

Beoordeeld op 9 november 2019

vermelden oud gedeelte en nieuwe, uitzicht nieuw gedeelte geen zeezicht, naast het hotel een bouwplaats. oude gedeelte een beetje veroudert tapijt vuil en uit de tijd.aan vernieuwing toe. het personeel wel heel erg vriendelijk

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
SUNRISE R, Guest Experience and Quality Department van Kaisol Romance Resort Sahl Hasheesh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2019

Dear guests,
We want to thank you for your positive score for our resort. We hope that we can welcome you again soon.

Kind regards, The hotel management

Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Dankzij dit hotel en de medewerkers hebben wij een heerlijke vakantie gehad en zijn we uitgerust thuisgekomen. Bijna iedere dag werd ons gevraagd of alles naar wens was, het zou ons aan niets tekort kunnen komen.

Op het strand staan goede bedjes en ook daar is vriendelijke bediening. Er wordt regelmatig eten gemaakt op het strand. Je kunt een rode vlag ophangen zodat de verkopers niet bij je komen. Wij hebben de vlag niet gebruikt. Er zijn niet veel verkopers en als ze je eenmaal kennen komen ze echt niet telkens zeuren.

‘s Avonds is er entertainment, dit is leuk, maar niet geweldig. Ze doen hun best zal ik maar zeggen ;) Het is vroeg afgelopen. Wij vonden dat geen probleem, we gingen op tijd slapen omdat de zon al vroeg op kwam en ook tegen half zes weer onder ging.

De verschillende restaurants zijn zeker de moeite waard. Heerlijk gegeten. Het reserveren ging in het begin wat lastig. We kwamen er achter dat je er vroeg bij moet zijn. Als we gingen ontbijten reserveerden we, op deze manier lukte het goed.

Al met al zou ik dit hotel iedereen die een rustige vakantie wil aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2019