Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
49 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.comUS$ 198
Expedia.com
Hotels.com
Orbitz.com
Travelocity
FindHotel
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (9.331)
Beoordelingen filteren
9.333 resultaten
Waardering van reizigers
8.069
982
213
43
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
8.069
982
213
43
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 9.333 beoordelingen
Beoordeeld op 19 januari 2022

Beste hotel in Egypte dat ik al bezocht. Alles tot in de puntjes verzorgd, personeel legt je in de watten. Mooi, groot en schoon complex, super lekker eten, zeker de 5 à la carte restaurants (inclusiefjapans show cooking), geweldig huisrif om te snorkelen, aangename ligbedden, lekkere cocktails,..... enige puntje van kritiek was dat er eens een zangeres 's avonds aan de bar alle katten wegjaagde met haar "gezang". Maar dit hotel is werkelijk een pareltje. 10/10 !

Datum van verblijf: november 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank katleeng2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hossam Mandour, General Manager van Premier Le Reve Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2022
Google-vertaling

Dear katleeng2021,
Thank you for sharing the holiday experience with the world. It is absolutely the pleasure of each and every team member of our team to be given the opportunity of hosting your holiday.

Once again, thank you for choosing Premier Le Reve Hotel & Spa to be your holiday destination on the Red Sea Coast. I would like to take this opportunity to wish you a wonderful year ahead!
With warm regards,
Hossam Mandour
General Manager
Email : gm_ler@premieregypthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juni 2020

Fantastische kamer, service meer dan compleet. Geweldig personeel, zeer behulpzaam. Heerlijk eten, zowel in het buffetrestaurant, als in de a la carte restaurant. Al met al, een zeer relaxte, ontspannen vakantie. We gaan zeker weer terug.

Kamertip: Probeer een kamer aan het zwembad te boeken.
Datum van verblijf: november 2019
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Erikvand
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ryabchenko_Olia, Manager van Premier Le Reve Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2020
Google-vertaling

Dear Erikvand,

Thank you so much for your review about Premier Le Reve, we are delighted to see that you enjoyed wonderful stay with us! We will pass your kind comments on to all the staff who work hard at making sure each guest enjoys a high level of service from all the team. We are pleased to see that you are our guest and have chosen our hotel as the place to create special memories!
We look forward to welcoming you back in the future!

With Warm Regards,
Olia Ryabchenko
Regional Director of CRM
Email: regionalcrm_ler@premieregypthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 april 2020

We komen in dit klasse hotel al voor de 24e keer,,,Dat zegt toch wat,In Februari was onze laatste keer,en wederom was het weer verwennerij,,Een heerlijk resort zonder kinderen waar je heerlijk tot rust kan komen,Het eten is overheerlijk,en de service groots.Het ontbreekt je aan niets,Heerlijke zwembaden o.a. zoutwaterbad en massagemogelijkheden,,,,GENIETEN...AANRADER.,,Donderdagavond is een galaavond,,tip ,neem een mooi jurkje mee..

Kamertip: Alle kamers kijken gedeeltelijk op zee,,,maar de kamer met yacuzzi is wel erg luxe.
Datum van verblijf: februari 2020
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank 837margriets
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ryabchenko_Olia, Manager van Premier Le Reve Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2020
Google-vertaling


Dear 837margriets, thank you for taking time to review the Premier Le Reve, we are pleased to hear that you enjoyed your very special time with us. We work hard to make our guests feel at home and we are delighted to hear that you all enjoyed the facilities and our service. We look forward to welcoming you back in the future .


With Warm Regards,
Olia Ryabchenko
Regional Director of CRM
Email: regionalcrm_ler@premieregypthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 april 2020 via mobiele applicatie

Dit was mijn eerste keer in een all inclusive, ik ben normaal meer van de verre reizen dus ik twijfelde of ik dit moest doen. Maar mijn god, wat heb ik genoten! Keer op keer werden onze verwachtingen overtroffen: van het ontvangst met een drankje, tot aan het afscheid met een gepersonaliseerde boekenlegger. En wat was het personeel aardig, echt top! Zwaaien, een grapje of praatje, niks was teveel. Echt hartverwarmend. En ja, natuurlijk hebben we hier en daar met euro's gestrooid, maar ze verdienen het echt!

De kamer was ruim, schoon, voorzien van wat fris in de minibar. Beetje gedateerd wel, maar gewoon echt zwaar relaxt en goede matrassen.

Het eten: een buffet met veel keuze met elke dag wisselende gerechten (in de middag en avond). Minimaal de helft was gewoon echt goed en elke keer waren er meerdere dingen te kiezen die echt superlekker waren (met name de curry's). Als klap op de vuurpijl was er op donderdag een galadinner. Werkelijk alles werd hier uit de kast getrokken. Van ijssculpturen tot aan hele kalkoenen, een lam, live carpaccio en irish coffee stations. En dan weer de mannen die kei hard aan het werk waren. Super!! Wij hebben van de a la carte restaurants alleen bij de Italiaan gegeten. Dit was net een tikkie meer chic (schonken cava) en gewoon lekker. En we hebben een paar keer naast het zwembad gegeten, niet heel bijzonder maar prima voor een snelle burger of wrap.

Drinken: prima cocktails, mannen die bij het zwembad lopen en precies weten war je wilt drinken. Grants whisky te krijgen in de lobby bar (zaten wij veel te kletsen met andere mensen). En in de Longe bar waren de drankjes ook goed geregeld.

Enige puntje is dat er niet heel veel activiteiten zijn en ook niet heel veel jonge mensen. Heeft als voordeel dat er geen/weinig zuipende groepen te vinden zijn. Verwacht ook een uitgaansleven 's avonds. Er is wel de longe bar, maar daar gaat het niet los ofzo. Beetje entertainment en muziek, beetje poolen of schaken en cocktails drinken. Wij hadden iig wat leuke mensen (NL en Engels) leren kennen en daarmee hebben wij een heel gezellige tijd gehad.

Kortom: een grote duim omhoog voor al het personeel. Wij hebben heerlijk een weekje overwinterd. Natuurlijk zijn er betere hotels in de wereld, maar deze prijskwaliteitverhouding is uniek en ik heb zelfs in high end Aziatische hotels niet zo'n geweldige service meegemaakt. Respect en zeker 5 sterren waard!!!

Datum van verblijf: april 2020
Reistype: Reisde met een partner
3  Bedank lytheon
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ryabchenko_Olia, Manager van Premier Le Reve Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2020
Google-vertaling

Dear lytheon,

Thank you for taking time to review the Premier Le Reve, we are pleased to hear that you enjoyed your very special time with us. We work hard to make our guests feel at home and we are delighted to hear that you all enjoyed the facilities and our service. We look forward to welcoming you back in the near future.

With warm regards,
Olia Ryabchenko
Regional Director of CRM
regionalcrm_ler@premieregypthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2020

We zijn een weekje in dit hotel geweest...
Het was gewoon geweldig....
Bij aankomst werden we opgevangen door Dhr.Osman, inclusief drankje.
Deze kamer is zeer ruim met alles erop en eraan . ( behalve wifi die is er alleen in de lobby en restaurant, maar dat is bekend bij hun.)
Het eten is erg goed en ontzettend veel, echt voor iedereen iets. Het personeel is heel aardig en vakbekwaam. Ze kunnen goed overweg met de Duitse en Engelse taal.
Zwembaden zijn goed verzorgd en je word van de ochtend tot de avond bediend. Bij de poolbar kun je zelfs gebakjes , chips en nootjes nemen zoveel je wilt. Vanaf de pier van het hotel kun je zo de zee in om tussen de vissen te zwemmen.Je kunt natuurlijk ook excursies maken via de reisagent.
Graag wil ik bij deze Dhr.Osman nog eens danken voor de goede service en de gastvrijheid.
Wij gaan er zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Bedank Ieche
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hossam M, General Manager van Premier Le Reve Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020
Google-vertaling

Dear Ieche,
Thank you for choosing our hotel for your holiday! We are delighted about your comments and to hear that you enjoyed our facilities and services .Thank you for your positive rating of our staff and thank you sincerely for this nice review.
We are looking forward in welcoming you back in order to offer another perfect stay!
With warm regards,
Hossam Mandour
General Manager
Email: gm_ler@premieregypthotels.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken