Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
37 personen bekijken dit hotel
Booking.com
€ 153
Expedia.com
€ 139
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Agoda.com
€ 119
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (14.964)
Beoordelingen filteren
14.965 resultaten
Waardering van reizigers
10.919
2.490
912
372
272
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
10.919
2.490
912
372
272
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
103 - 108 van 14.965 beoordelingen
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

hotel super gezellig
zeker in de four seasons was de bediening perfect
door diaa
veel zwembaden waaronder deze tijd van het jaar verwarmt
nergens moet men aanschuiven ,alles wordt met bediening
gebracht
ook voor de kinderen zijn er al 4 aparte zwembaden met glijbanen

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank alainb007
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback.
We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are pleased that you enjoyed your stay here with us.
We would also like to thank you for your great comments about our staff, service and facilities.

We very much hope to have the opportunity to welcome you back again soon.

Best Regards
Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Reeds 3 dagen in het hotel. We gaan telkens eten naar de four seasons omdat Diaa ons telkens weer verwent we hebben ons nog neergezet of hij komt al met zijn stralende glimlach. Niets is hem teveel het maakt onze vakantie alleen maar beter.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Alann68888888
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback.
We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are delighted that you enjoyed your stay here with us.
We would also like to thank you for your great comments about our staff and service.

We very much hope to have the opportunity to welcome you back again soon.

Best Regards
Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Vandaag aangekomen, eerste indruk is positief. Zeer vriendelijke mensen, behulpzaam, ze willen je hier echt pleasen...
De logische samenhang heb ik nog niet meteen, waar eten, reserveren ja of neen, wat zit nu precies in de all in?? Kortom; het is een beetje zoeken...
het complex met zwembaden en alle andere fasciliteiten is wel echt enorm.
Zeer netjes, uitgestrekt, voor iedereen wat wils...
Deze avond lekker gegeten! Ook dat is alvast prima!

Het beloofd een fijne vakantie te worden!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank Nellytrips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback.
We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are delighted that you are currently enjoying your stay here with us.
We would also like to thank you for your great comments about our staff and your first impressions.
With regards to the missing information we would kindly like to advise that each tour operator holds a welcome meeting for guests who have just arrived and they are mentioning all of these points, which restaurants you can reserve, how many visits are included in the a la carte restaurants if any at all and further all inclusive restaurants and opening times are described on the info sheet given to you upon arrival. For further questions don’t hesitate to contact us, we will be happy to explain further.

We are wishing you a pleasant holiday here with us.

Best Regards
Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 december 2019

Het hotel is zeer mooi, proper, vriendelijke bediening, ruime kamers..
Een aanrader👍☀️🏊‍♂️🍸verwarmde zwembaden, lekkere wijn enkel het restaurant is chaotisch, maar de bediening is zeer beleefd en vriendelijk...

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Crista573235
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely happy that you enjoyed your visit here with us.
We would also like to thank you for your great comments about our nice service, cleanness, friendly staff and facilities.
It would be our pleasure to welcome you back again soon.

Best Regards,

Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel.
Prima service, ook bediening bii het zwembad.
verwarmde zwembaden.
Veel glijbanen voor de kinderen.
Animatie en kidsclub.
Wij bezochten het hotel voor de 2e keer in december, de temperatuur is ook goed dan..
De kamers zijn netjes en schoon.
Zwembaden verdeeld over het hele complex.
Groot complex, maar doet niet groot aan.
Eten is ook goed, vooral de teppanyaki.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank 747wendyv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AquamarineGM, General Manager van Jaz Aquamarine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback.
We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are delighted that you enjoyed your stay here with us.
We would also like to thank you for your great comments about our service, facilities, animation program and food.

We very much hope to have the opportunity to welcome you back again soon for your third visit.

Best Regards
Mohamed Wafa
Hurghada Area Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken