Beoordeeld op 6 februari 2020

Het is een prachtig resort met goede service heel lekker eten goede bediening en heel nette kamers.Wij komen zeker terug . De zwembaden zijn zeer verzorgd het wordt heel de dag door verzorgd .Ook de kamers worden elke dag goed opgeruimd en schoongemaakt.Echt alles TOPPIE

Kamertip: Alle kamers zijn op het resort prachtig.
Beoordeeld op 19 januari 2020

Alles is er super in orde, wij zijn er nu 3 keer geweest en gaan zeker terug hebben zich weer verbeterd,door mooie zitgelegenheid en nieuwe bar waar voorheen disco was, erg mooi geworden, en er word de hele dag door overal gepoetst, je vind er niets,

Kamertip: 1000 serie
Beoordeeld op 15 januari 2020 via mobiele applicatie

Appartementen zijn niet heel luxe, en wél gehorig (omdat ze geschakeld zijn), maar volstaan aangezien je het merendeel van je vakantie toch daar niet te vinden zult zijn. Personeel is vriendelijk. Personeel doet alles voor een fooi. Iets dat gaandeweg ook wel de neiging heeft om vervelend te worden. Zwembaden zijn buiten het seizoen overwegend te koud om in te zwemmen. Er is een verwarmd gedeelte, maar heel groot is dat niet. Het hotel ligt op een aanvliegroute naar het vliegveld én tamelijk dichtbij het vliegveld. Dat is de eerste twee dagen leuk, maar verliest al snel zijn charme. Keuken is niet zo divers als alle (verschillende) restaurants zouden veronderstellen, maar het doet niet onder voor een willekeurig andere All-inclusive. De barbecues langs het zwembad, met iedere dag afwisselende gerechten, hebben zeker een enorme meerwaarde. Ook qua sfeer. Voor vegetariërs is de keuze, zoals verwacht, tamelijk beperkt. WiFi is echt heel erg onbetrouwbaar en bij tijden slecht. Voor iemand als ik, die graag ook tijdens zijn vakantie internet onder zijn vingers blijft houden... een bron van frustratie.

Beoordeeld op 14 januari 2020

Wij zijn voor de 2 de keer en het beviel prima zou zo nog een keer bij jullie me vakantie boeken bedankt voor de goede service en gastvrijheid ook de vip avond was super geregeld eeten was op en top veel keus en goed warm

Kamertip: Meschien slippers voor de gasten
Beoordeeld op 10 januari 2020

Prima resort. Zeer schoon. Vriendelijk personeel . Kamer compleet. Koelkast op kamer iedere dag royaal gevuld met water en frisdrank. Iedere avond entertainment voor jong en oud. Genoeg keuze om te eten in verschillende restaurants. Meer dan 22 zwembaden.

Kamertip: Iets verder weg van de restaurants. Wij waren op een rustige plek. En zwembad voor onze kamer.
Datum van verblijf: december 2019