Beoordeeld op 16 maart 2020

Heel mooi uitgestrekt resort. Veel verschillende plaatsen om te relaxen. Super animatieteam. Door een paar mindere dagen van het weer moest het programma wat aangepast worden en dit hebben ze zeer goed aangepakt om het toch voor iedereen aangenaam te maken. Bedankt aan hen voor de mooie vakantie. Wij hadden een rustige ligging (kamers in de 9000 blok). Ook bedankt aan het super lieve personeel.
Wij komen zeker terug! Ook het eten was heel lekker. In het restaurant kon het wat drukker zijn maar dit is overal een beetje hetzelfde. De andere restaurants waren ook lekker en afwisselend. Ook veel verschillende bars. 1 klein minpuntje : de man om het zwembad te kuisen 's morgens was een beetje laks. We mochten meestal maar na 10u in het zwembad. Bedankt Meraki.

Datum van verblijf: maart 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Meraki Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Filip,

Het team van Meraki Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Super mooi en verzorgd hotel . Top ! Geweldige animatie team . Wij gaan zeker nog eens terug . Buffetten zijn zeker ok ! Ook het burger restaurant is een aanrader . En zeker ook even gaan kijken aan de shops aan het strand

Datum van verblijf: maart 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Meraki Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste waardevolle gast,

Beoordeeld op 13 maart 2020

We zouden een week in meraki verblijven maar zijn na 3 nachten vertrokken naar een ander resort. Verschrikkelijk veel geluidsoverlast (minstens tot 02:00 uur!!). Personeel doet er niks aan: volgens hen is het een clubbing resort en is geluid tot minimaal 02:00 uur normaal. Daarnaast zijn er maar 2 echte a la carte restaurants, de andere zijn veredelde snackbars. Het ontbijt, lunch en buffet is enorm druk en totaal niet gezellig. Het enige wat mooi was, was onze Deluxe kamer. Helaas hoor je dus wel alles!

Gelukkig hebben we onze vakantie in een sunrise resort voort kunnen zetten; daar is alle rust, goed eten en super kamers.

Dear guest,
Sunny greetings from Meraki Resort!
Thank you for taking the time to share your feedback.
While we wish you had a better experience.
You are right, we are concept of clubbing resort and have parties in the night. We are sorry that you couldn`t enjoy our concept.
According to the a la carte restaurants: the system of a la carte means referring to food that can be ordered as separate items, rather than part of a set meal. Not just being the restaurant. And nowadays burger restaurants is very popular around the world. Our hotel concept is to go out of the box and experience something new, that`s why our a la carte not only standard which you used to see in other resorts but something new and progressive.
We hope to welcome you once again in the nearest future at Meraki Resort to give you better experience!

Sincerely,

Beoordeeld op 12 maart 2020

Prachtig verzorgd resort, echt een plaatje. Kamers waren schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was goed, met name het egyptische restaurant is een aanrader. Er wordt vanalles georganiseerd.

Datum van verblijf: maart 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Meraki Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Beste waardevolle gast,

Beoordeeld op 7 maart 2020

mooie tuin. heerlijk eten. verwarmd zwembad. helaas luide muziek bij het zwemmen en eten . heel vriendelijk personeel
. was af en toe niet duidelijk wanneer het animatie team iets ging doen. soms was er yoga soms niet.

Kamertip: kamer was mooi. we keken uit.op de tuin
Datum van verblijf: februari 2020
Guest Experienc... T, Guest Relations Manager van Meraki Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Dear Els,

Thank you for sharing your impressions about your holiday at our resort.
We are very glad that you enjoyed your vacation with us.
We hope to welcome you soon again.

Best regards,