“Realllllllly good”

Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
13 januari 2022 beoordeeld

Beste moby dick,

Eerst en vooral. Wat een fanatische zaak. Iedereen is zo vriendelijk. Het eten is ook echt een aanrader. Iedereen die naar hurghada komt. Passeer zeker langs hier. Je hebt een hele leuke kaart. Goede dj die komt vragen of je een een bepaalde genre wil luisteren. Ik kom Zeker terug! Voor mij is dit het beste wat ik al heb gegeten hier.

Datum van bezoek: januari 2022
Sh. Lotfy, Owner van Moby Dick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2022

Lieber Kunde,
Danke für deinen Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt im Moby Dick genossen haben. Wir freuen uns, Sie mehr als einmal zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen,
Moby Dicks Team.

17 december 2021 beoordeeld

goed eten en vriendelijk personeel, ze zijn allemaal gaande hier. kamelen vlees is knetter lekker…..

Datum van bezoek: december 2021
Sh. Lotfy, Owner van Moby Dick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2021

Beste waardevolle klant,
Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij Moby Dick. We zullen je graag meer dan eens zien.

14 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten met 5 vrienden, de bediening was buitengewoon vriendelijk. De dj (leuk met CDs) was ook heel aardig en wilde graag verzoekjes draaien. Echt een aanrader als je in Hurghada wilt eten!

Datum van bezoek: december 2021
Sh. Lotfy, Owner van Moby Dick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2021

Beste waardevolle klant,
Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat je genoten hebt bij ons in Moby Dick. We zullen blij zijn om je meer dan eens te zien.

14 december 2021 beoordeeld

Uitstekende service en heerlijk gegeten. En het is hier ** gaande en shoutout naar iedereen die binnen zit

11 december 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. Vooral de kameel steak en het voorgerecht van meloen met kameel is aan te raden!

Datum van bezoek: december 2021
Sh. Lotfy, Owner van Moby Dick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2021

Sehr geehrte Damen und Herren
Danke für deinen Kommentar. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns im Moby Dick gefallen hat. Wir würden uns freuen, Sie mehr als einmal zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen,
Moby Dick-Team.

Reizigers die Moby Dick bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Moby Dick geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.