“Perfecte Camel Steak”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
7 september 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten, bediening is top. Prijs is zeer acceptabel ( lees het is goedkoop) En als je wil mag je de muziek bepalen. Perfect restaurant.

Datum van bezoek: september 2021

30 augustus 2021 beoordeeld

Hee mijn mama is verloofd krijg je een taart is echt lief en goed eten heerlijk zeker een aanrader ❤️❤️

Datum van bezoek: augustus 2021
17 augustus 2021 beoordeeld

Het eten is super! De uitstraling is goed, t terras buiten kan wel wat leuker. Bediening is top. Super lieve obers.
Voor Egyptisch begrippen wel prijzig.zeker aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021
28 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste kameel steak in Hurghada , super bediening en een gezellige atmosfeer voor een leuke avond uit met vrienden

Datum van bezoek: mei 2021
23 maart 2021 beoordeeld

Super lekker eten!
Was aangenaam verrast van de kwaliteit en service.
Hier komen we zeker nogmaals langs bij ons volgende trip naar Hurghada :’)

Datum van bezoek: maart 2021

Reizigers die Moby Dick bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Moby Dick geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.