“camel steak 😋😍🎉”

Waves Restaurant & Lounge Bar
Geclassificeerd als nr. 20 van 457 Restaurants in Hurghada
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

heel lekker gegeten!!

voor de eerste keer in mijn leven camel steak geprobeert en het beviel me uitermate!

ook de wijze waarop hij geaerveert werd aan tafel bracht mij al het water in de mond!

dus dikke 10 op 10 op een mooie locatie aan de haven!

Datum van bezoek: augustus 2021

17 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, goede bediening , mixed grill was heerlijk. Goeie tent . Ebram aardige man .zou er zo weer eten

13 februari 2020 beoordeeld

Top gegeten en de kwaliteit van de steaks zijn super goed. Vader werd leuk verrast voor zijn 50e verjaardag!

13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt heerlijk! We waren hier met 4 pers (2 stellen). Bediening was vriendelijk en verraste ons met een heerlijk special menu. 1 pers was jarig en werd verrast met een heerlijk verse chocoladetaart met vuurwerk! Al met een al een leuke ervaring!! Echt een aanrader

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gedineerd in restaurant Waves en we zijn geholpen door Beshoy. Het was fantastisch en het eten was voortreffelijk, vis en vlees....hhhmmmm. Echt een aanrader!

Reizigers die Waves Restaurant & Lounge Bar bekeken, bekeken ook

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

Hurghada, Rode Zee en Sinaï

In Waves Restaurant & Lounge Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.