Hoogtepunten uit beoordelingen

dominiquev224
via mobiele applicatie
Lees alle 112 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Hurghada
vanaf 34,88 US$
vanaf 20,52 US$
vanaf 30,77 US$
Mini Egypt Park
125 beoordelingen
vanaf 35,00 US$
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Lieve en geduldige mensen. Ze proberen zo goed als ze kunnen met iedereen rekening te houden, zowel ervaren duikers als de duikers die nog niet heel erg lang bezig zijn. Alles is top geregeld. Ik kan het echt iedereen aanraden!

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Reeds meer dan 500 duiken in de Rode Zee alleen al, en ik moet zeggen dat Danny en zijn vrouw Kim op een voortreffelijke en professionele dit duikcentrum leiden, als ik vergelijk.
Het materiaal is in orde en op niveau. Het duikpersoneel werkt op professionele wijze.
Bij het duiken met boot of op het huisrif wordt alles piekfijn geregeld, alles ligt klaar gewoon materiaal aantrekken en duiken. Zowel beginners als ervaren duikers komen aan hun trekken. Een duikje met Danny voor 70-80 minuten als je genoeg bar hebt in je fles is geen probleem, duiktijd hangt gewoon af van je luchtverbruik. Gunstige prijzen voor de duikpakketten. Tof huisrif heb verleden week een uit de kluiten gewassen verpleegsterhaai ontmoet. Regelmatig worden er ook adelaarsroggen gespot.
Kortom voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

We wilden er eigenlijk geen duikvakantie van maken maar toch maar even informeren.
We werden direct zeer vriendelijk ontvangen door Hassan en Kim die ons overhaalden toch maar een paar duikjes te doen.
Na een checkduik (verplicht) heerlijk gedoken met Maik en Tina en mijn vrouw Brenda.
De gehuurde uitrusting was top en heel nieuw, de spullen werden tot aan de duikplaats gebracht en na afloop uitgespoeld en uitgehangen. Uitleg top (Kim) en personeel super behulpzaam en bekwaam. Echt een aanrader.
Met Danny kan je eens in de 2 dagen de boot op om te gaan snorkelen of te duiken.
Het huisrif is heerlijk dichtbij en je bereikt dit via een lagune( super makkelijk te water gaan).
We hebben ons super vermaakt en indien we kunnen komen we zeker terug!!
Groeten Theo en Brenda

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Jaz aquamarine resort duikschool op resort met nederlands sprekende duikinstrukteur
We hadden bij deze duikschool een dag trip snorkkelen geboekt met familie drie keer gesnorkeld en mooie koraal riffen gezien eten en drinken goed verzorgd +goeie begeleider en spreken goed engels.

Topdag gehad fam. van Son

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier in een halfjaar tijd nu al 2 keer geweest in totaal al 18 duiken mee gemaakt.

In ons resort Citadel Azur zit een Egypt International duikschool welke hoge kwaliteit uitrusting ter beschikking stelt, professioneel personeel in dienst heeft en ontzettend vriendelijk is. Oktober zullen wij dan weer terug naar dit hotel gaan vanwege de duikschool die zich hier gevestigd heeft.

Bedankt Saad voor de mooie duiken deze vakantie! Groetjes Dennis en Lieke

Datum van activiteit: mei 2019