Beoordeeld op 20 maart 2020

Bij binnenkomst een probleem gehad met mijn koffer. Was achter gebleven bij het eerste hotel van de transfer route. Reisleider kon niks doen. Voorgelegd bij de receptie en binnen 5 uur was mijn koffer bij hotel.
Het hotel is heel schoon alles word heel goed schoongemaakt. Netjes personeel en leuk animatie team. Het eten was goed maar persoonlijk te weinig smaak en flauw. Zeker een aanrader om naar toe te komen om heerlijk te ontspannen.

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Beste Shannon,

Een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach!
Heel erg bedankt voor je feedback!
Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .
We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .
Graag zien we je terug voor een nog aangenamer en leuker verblijf.

Je Guest Relation Team

Beoordeeld op 20 maart 2020

Zeer leuk hotel, goed eten en ze doen echt hun best om het zo comfortabel mogelijk te maken. De activiteiten in deze periode zijn ook leuk en het schema is zeer gevuld. Ondanks dat we in een lastige periode zaten ivm COVID heeft het hotel de best mogelijke service geleverd om aan onze wensen te voldoen. Het animatie team in het bijzonder is een goed team en zijn zeer leuk voor jong en oud.

Beste mis802,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.

Jullie Guest Relation Team

Beoordeeld op 20 maart 2020 via mobiele applicatie

Super ressort verzorging is top eten en kamer geweldig
Ik was ziek en er werd alles voor ons gedaan.
Ik kan iedereen dit ressort aan radean ook met kinderen de animatie is geweldig.
Een dikke tien voor d i r ressort

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2020

Beste Liesbeth,

Jullie Guest Relation Team

Beoordeeld op 20 maart 2020

Een dikke 8 mensen zijn erg aardig eten is prima. Netjes schoon. Niets op aan te merken. Ik zou hier zeker nog eens naar toe komen of naar een andere Tree Corner. Een min puntje weinig vers fruit,voor de rest is het top.

Beste 957willeked,

Een mooie dag vanuit The Three Corners Sunny Beach Resort .
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in Sunny Beach te delen. Wij hopen je spoedig weer te zien,

Vriendelijke groeten,
Guest Relation Team

Beoordeeld op 20 maart 2020 via mobiele applicatie

Twee keer in dit hotel geweest waarvan de tweede keer helaas maar 2 dagen. Het personeel doet er letterlijk alles aan om het je naar de zin te maken, het eten is super en gevarieerd, de kamers zijn ruim en schoon. Er is goed internet en genoeg activiteit, ook voor als je alleen bent.

Geachte xmadelonz,

Een mooie dag verder vanuit The Three Corners Sunny Beach!
Wij stellen het zeer op prijs dat u uw positieve feedback over Three Corners Sunny Beach deelt.
We zijn er trots op dat u bij ons van een tevreden en aangenaam verblijf kon genieten .
We kijken er naar uit u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten,
Het Guest Relation Team