Beoordeeld op 20 maart 2020 via mobiele applicatie

Twee keer in dit hotel geweest waarvan de tweede keer helaas maar 2 dagen. Het personeel doet er letterlijk alles aan om het je naar de zin te maken, het eten is super en gevarieerd, de kamers zijn ruim en schoon. Er is goed internet en genoeg activiteit, ook voor als je alleen bent.

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2020

Geachte xmadelonz,

Een mooie dag verder vanuit The Three Corners Sunny Beach!
Wij stellen het zeer op prijs dat u uw positieve feedback over Three Corners Sunny Beach deelt.
We zijn er trots op dat u bij ons van een tevreden en aangenaam verblijf kon genieten .
We kijken er naar uit u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groeten,
Het Guest Relation Team

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel fijn resort. Vriendelijke staf en heel leuk animatie team. Elke dag weer in touw voor de gasten. Goed eten elke dag wat anders. De kamers werden elke dag goed schoon gemaakt.Elina en fhatiue en de rest waren echt fantastisch.6

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beste paula,
Heel erg bedankt voor je feedback!
Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .
We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .

Beoordeeld op 14 maart 2020

Het is een goed hotel met een mooi strand
En lekker eten iedere dag ook een verschillend diner,
Goed animatie team en ook vriendelijk personeel
Met een mooi zwembad waar eigenlijk van sochtends tot eind middag de zon opstaat

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste Vincent,

Beoordeeld op 12 maart 2020

Erg fijn resort met erg enthousiaste medewerkers onder bezielende leiding van de general manager mr. Gamal Nasser. De mensen doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Prima eten en drinken voor een redelijke prijs. Als ik een mínder punt moet noemen, is het de Wi-Fi. Maar verder niets dan lof!

Datum van verblijf: februari 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beste Iano G,

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel met vriendelijke bediening,
Leuk animatie team die er echt wat van maken!!
Genoeg activiteiten en alle dagen een wisselend buffet.
Alle avonden andere entertainment shows
Voor jong en oud!!!

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Niels,