Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel fijn resort. Vriendelijke staf en heel leuk animatie team. Elke dag weer in touw voor de gasten. Goed eten elke dag wat anders. De kamers werden elke dag goed schoon gemaakt.Elina en fhatiue en de rest waren echt fantastisch.6

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beste paula,
Heel erg bedankt voor je feedback!
Met veel plezier vernemen wij je tevredenheid over je recent verblijf in ons hotel .
We zullen jouw kostbare feedback delen met ons team dat het heel erg zal waarderen .

Beoordeeld op 14 maart 2020

Het is een goed hotel met een mooi strand
En lekker eten iedere dag ook een verschillend diner,
Goed animatie team en ook vriendelijk personeel
Met een mooi zwembad waar eigenlijk van sochtends tot eind middag de zon opstaat

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste Vincent,

Beoordeeld op 12 maart 2020

Erg fijn resort met erg enthousiaste medewerkers onder bezielende leiding van de general manager mr. Gamal Nasser. De mensen doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Prima eten en drinken voor een redelijke prijs. Als ik een mínder punt moet noemen, is het de Wi-Fi. Maar verder niets dan lof!

Datum van verblijf: februari 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beste Iano G,

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel met vriendelijke bediening,
Leuk animatie team die er echt wat van maken!!
Genoeg activiteiten en alle dagen een wisselend buffet.
Alle avonden andere entertainment shows
Voor jong en oud!!!

Datum van verblijf: maart 2020
TTC-SUNNYBEACH, Guest Relations Manager van The Three Corners Sunny Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Niels,

Beoordeeld op 11 maart 2020

Animatie heel leuk en ze doen heel veel verschillende activiteiten, elke avond ook animatie! Als je activiteiten boekt geen privé boeken doen, enkel gaan met de groep. Voor de rest zijn de kamers in orde en proper.

Beste sophie,

Wij wensen je een fijne dag vanuit The Three Corners Sunny Beach! Bedankt voor je feedback! Wij zijn erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben doorgebracht in ons hotel "The Three Corners Sunny Beach". Erkenning van onze gasten is onze grootste beloning om door te gaan, om jullie een nog betere service te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en we hopen jullie terug te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgende vakantie.
Jullie Guest Relation Team