Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Hele fijne week in Panorama bungalow gehad.
Eten is goed, ligt leuk aan de lagune.
Staff is erg aardig.
Dit is zeker een aanrader!
Gezellig dichtbij het dorpje down town, het is een leuke uitval basis.

Datum van verblijf: maart 2020
Panorama Bungalows Resort El Gouna El Gouna, General Manager van Panorama Bungalows Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Dear Ms. CarlijnH8,

We are very pleased to have welcomed you as our guest and we hope that you enjoyed your stay at our hotel.

Thanks to your review, we can continue to improve our services. Furthermore, your experiences help other vacationers with their travel planning.

Thank you very much for your time and we are looking to host you more and more time at our resort

Rooms Divsion Manager

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

We hebben een fantastische week zeer vriendelijk personeel. Niet te opdringerig. We hebben een trip geboekt om dolfijnen te spotten vanaf het strandje dat bij het hotel hoort. Dit was geweldig. Veel gebruik gemaakt van de ontspanning faciliteiten zoals massage en pedicure. De jongens van het animatieteam ( wij noemen ze KrisKros) doen erg hun best. Het is nu wat rustig hier naar ze zorgen toch voor gezelligheid . Het eten vinden wij iets minder maar goed voor weinig geld kan je ook een keer uit eten gaan.

Datum van verblijf: februari 2020
Panorama Bungalows Resort El Gouna El Gouna, General Manager van Panorama Bungalows Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Dear Ms. Jasmijnk,

Thank you very much for your time and see you soon at Our Resort

Beoordeeld op 13 februari 2020 via mobiele applicatie

Schoon,behulpzaam,goed eten.
Kort gezegt echt om aan te bevelen.
Wij gaan er zeker nog eens na toe.
Wij zijn erg tevreden.
Mooie resort en erg veilig.
Leuke strand. Men kan vanuit het resort alles regelen wat de wensen zijn.

Datum van verblijf: februari 2020
panoramaelgouna, Manager van Panorama Bungalows Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are very pleased to have welcomed you as our guest and we hope that you fully enjoyed your stay at our resort
Thanks to your review on that side, we can continue to improve our services, furthermore, your experience help other vacationers with their travel planning

Beoordeeld op 28 januari 2020

Wij verbleven in januari een weekje in Panorama Bungalows.

Kamer: De kamer was verouderd, er zaten overal vlekken van verf, waterschade, schimmel,...
Op de douchekraan stond erg weinig druk en het water werd regelmatig koud.
De poetsman deed zijn best om dieren te vouwen uit natte handdoeken, maar ons toilet/wasbak/douche werden geen enkele keer gepoetst die week.
De tuin werd wel mooi onderhouden!

Buffet: Wat een verschrikking. Zowel de aankleding van het restaurant als het eten waren om te huilen. Het eten was niet vers en slecht bereid. De oubollige setting en het witte licht in combinatie met dit eten deden ons aan een gevangenismaal denken.

Personeel:
Het personeel in het hotel was gelukkig zeer beleefd en vriendelijk! Onze klachten aan de receptie werden dan ook meteen behandeld.

Omgeving:
Om het hotel zo veel mogelijk te kunnen ontvluchten, gingen we vaak naar ‘Downtown’, het toeristendorpje er vlak naast.
Hier kan je wel lekker eten. Onze favorieten waren Chicha, Via Amelia en de Snack Shack.
Ook is het mooi wandelen langs het grote golfterrein van El Gouna.

Kortom, El Gouna is een leuk vakantieoord, maar kies een ander hotel dan Panorama.

Datum van verblijf: januari 2020
panoramaelgouna, Manager van Panorama Bungalows Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are sorry to see from your comment that you are not fully enjoyed with us like first time .

Regarding to your above comment and after our investigation, we want to draw your attention that We will take your comment at our consideration to take necessary action accordingly

Beoordeeld op 9 januari 2020

Ruime bungalows op een mooi resort waar alles is. Goed eten. Vriendelijke hulpvaardige bedoening
5 minuten lopen van Down town.Geen opdringende verkopers als je gelijk aangeef wat je wel,niet wilt
.Aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020
panoramaelgouna, Manager van Panorama Bungalows Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna

We are looking forward to host you more and more time at your second home