18 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Sheraton.comUS$ 203
Expedia.comUS$ 203
Hotels.comUS$ 203
TravelocityUS$ 203
PricelineUS$ 203
travelup.comUS$ 261
Beoordeeld op 19 mei 2022 via mobiele applicatie

Kom hier al 22 jaar…super toffe mensen …vriendelijk en behulpzaam…zijn ondertussen vrienden geworden…nadi❤️…mohamad regeb…ehab…Mahmoud Salama ❤️manager of Italian Abdelatif❤️…samir of swimminpool…Alaa and Sabri sous chef…Mina…❤️ahmed… hasan…and yousef from the beach bar…and chef hamada and Chef Gamis from oriental…love them

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde alleen
Omar Younis, Guest Services / Front Office van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2022

Hello Kir T,

Thank you very much for your review.

It makes us very happy to hear that you had a fantastic holiday with us.
Hope to see you back soon.

Have a lovely one.

Best regards,

Beoordeeld op 16 mei 2022

Om onze 40 e huwelijksverjaardag te vieren hadden we gekozen voor dit resort, heel mooi aangelegd, en een top keuken met allerhande themas voor de maaltijden. We waren met een groep, ouders kinderen en 4 kleinkinderen een weekje daar om onze huwelijks verjaardag te vieren en hebben er top van genoten. Zeker Nada 10, en de restaurant manager mohamed Gad niet te vergeten, ze deden hun uiterste best om het naar onze zin te maken. Voor de kinderen waren er top kamers voorzien, wel jammer dat 1 kamer op het eerste verdiep lag met trappen, niet handig met een baby en kinderwagen, maar de voordelen wogen zeker op tegen dit kleine nadeeltje. Daar ik slecht te been ben werd er gezorgd voor intern vervoer met een golfkarretje, echt geweldig geregeld. Onze kamers lagen aan het water met uitzicht op een lagune. Wel opletten als er kwallen in het water ronddobberen, want de kleine kindjes vonden dat wat eng, en gevaarlijk, dus misschien hier iets aan doen ? Eigenlijk bijna niks dan lof, en zeker voor herhaling vatbaar, geweldige topper, ga zo door.

Kamertip: Houd er rekening mee dat er geen liften naar het eerste verdiep zijn.
Datum van verblijf: april 2022
Omar Younis, Guest Services / Front Office van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

Dear Stefi B,
Thank you very much for your lovely comment about your experience at our hotel.
We are very happy to hear that you had a pleasant stay with us and hope to welcome you back again.
Best regards
Guest Relations

Beoordeeld op 13 april 2022 via mobiele applicatie

Top vakantie! Goed en verfijnd eten met veel keuze. Fijn personeel, heel vriendelijk en gastvrij. Mooie locatie met zeer verzorgde omgeving. Veel activiteiten om te doen in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: april 2022
Omar Younis, Guest Services / Front Office van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2022

Dear ashleydc6,

On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!

Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

Best Regards,
guest relations

Beoordeeld op 12 april 2022

In 2020 het laatst in Sheraton geweest.
2021: Corona, geen mogelijkheid om daar heen te gaan.
2022: wegens renovatie geen plaats in het Sheraton Miramar.
Noodgedwongen naar een ander hotel gegaan.
Via Dine Around gaan eten in Miramar. Geweldig!
Nada herkende ons meteen, andere bedienden ook. Het was thuiskomen!
En zo'n heerlijk eten.
Volgend jaar weer naar Sheraton Miramar !

Dear I4041WOjane,

Best Regards,
jessica Lynn Bodog
Guest relations

Beoordeeld op 7 april 2022 via mobiele applicatie

Top hotel, mooie kamers. Zeer lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Uitzicht en het weer was de Mac.
Kites te huren, spijtig niet inbegrepen in de prijs, wel niet veel te zien buiten hotel
Mooie boot en romantisch dineren.
Voor herhaling vatbaar zeker en vast

Kamertip: ❤️
Datum van verblijf: mei 2021
Omar Younis, Guest Services / Front Office van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2022

Dear tohO9580QO ,

Thank you very much for your review .
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay experience .

Your feedback has been shared with my team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered.
Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you again soon.

Sincerely,

Omar Younis