Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (3.808)
Beoordelingen filteren
3.808 resultaten
Waardering van reizigers
2.732
763
205
61
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.732
763
205
61
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.808 beoordelingen
Beoordeeld op 11 maart 2020

Zojuist 10 dagen doorgebracht in dit hotel. Het hotel is echt aan te bevelen. Wij verbleven in een kamer direct aan het strand met een prachtig uitzicht op de Rode Zee . Mooie ruime kamer met een groot terras. Heel schoon en keurig netjes onderhouden. Op het strand zelf is ruim voldoende plaats voor standbedden met parasol. Op het strand ook prima bediening door de "Beach Boys" van het hotel. Met name Mohamed slooft zich uit om het ieder naar de zijn te maken. Wel een nadeel is op het strand dat een stoet "verkopers" proberen boottochtjes, fotosessies of massages te verkopen. Soms wel erg hinderlijk. Het eten is voortreffelijk, elke dag een compleet nieuw buffet, prima afwisselend. Twee medewerkers in het bijzonder (Suzy en Ibrahim) hebben ons prima in het restaurant geholpen. Naast het buffet restaurant zijn er ook nog twee lunch restaurants op het strand en een bij het verwarmde zwembad. Daarnaast nog 2 specialiteiten restaurants. Van beiden hebben wij gebruik gemaakt. Ook aardig dat je gebruik kan maken van Dine Sharing, dus eten in een ander restaurant of hotel. Het personeel is overal bijzonder aardig en behulpzaam. De dekking van WiFi is prima in het hele hotel en strand, alleen wel bijzonder traag. Vanuit het hotel is het ongeveer 20 minuten lopen naar het downtown plaatsje El Gouna. Ook op loopafsand is het ca. 10 minuten naar de haven. Kortom wij hebben ons in dit hotel prima vermaakt en hier komen wij beslist nog een keer terug

Datum van verblijf: maart 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank GerdaWesterhuis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
omar Y, Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Dear GerdaWesterhuis,

Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a very pleasant stay with us.
We would like to welcome you back soon again.

Best Regards.
Omar Younis
Hotel Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2020

Dit jaar voor de 2e keer een week met het gezin naar dit hotel geweest. Erg genoten..familiekamers zijn erg mooi, feitelijk 2 kamers met connecting door.Eten is zeer goed. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Extra dank aan Peter van de relaxation beach en mohamed khalaf van het zwembad zij zorgen steeds voor een drankje aan je bedje! Ook het a la carte lunch restaurant op het strand is erg leuk en goed en heeft een hardwerkend en vriendelijk team!!
Oriental 1001 ook echt een aanrader voor a la carte! Fantastisch vers gebakken brood van vriendelijke Arabische dame!
Enig punt van kritiek is ook in dit hotel het befaamde handdoeken leggen en zo je bed reserveren. Echt zeer storend en hier moet beter tegen opgetreden worden. Verder alles perfect

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank roobenjuk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
omar Y, Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Dear roobenjuk,

Thank you very much for taking the time to review and rate us and we hope to see you again.

Best Regards.
Omar Younis
Hotel Management.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2020

Hotel gelegen in grote, verzorgde tuin met veel waterpartijen.
Gezien het domein zo groot is, heb je niet het gevoel dat er veel mensen aanwezig zijn.
Lekker, uitgebreid, afwisselend eten.
Mogelijkheid om binnen of buiten te eten.
Wel 1 minpunt : er vliegen veel grote vogels rond (een soort kraaien). Die vogels probeerden eten van de tafels buiten te pikken en dat was niet proper.

Datum van verblijf: maart 2020
Bedank EddyVanLaer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
omar Y, Guest Relations Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Dear EddyVanLaer,

Thank you so much for your rating and review. We are glad to read that you liked our hotel in general and had a very pleasant stay with us.

The feedback provided will be shared with concerned to ensure we consistently deliver upon guest expectations.
We would like to welcome you back soon again.

Best Regards.

Yasmine Nagui
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn hier nu voor de tweede maal in dit mooie hotel. De prachtige tuinen zijn goed onderhouden. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten vinden wij hier nu nog beter dan 2 jaar geleden. Onze kamer 8129 is rustig gelegen en geeft een prachtig zicht op de lagunes. De kamer is proper onderhouden maar wij vinden dat de badkamer wel een opknapbeurt nodig heeft. De douche met kleine donkerblauwe faiencesteentjes oogt eerder oud en vies en er komt nog maar weinig water door de sproeier. Aan het zwembad en aan zee staan er voldoende ligzetels. Handdoek leggen is hier dus echt niet nodig. Drankjes worden er aan je zetel gebracht. 1 puntje van kritiek. Aan het zwembad wordt men tot vervelens toe lastig gevallen door mensen die je allerlei excursies en boottochtjes willen aansmeren. Het animatieteam doet overdag hun best. Animatie 's avonds stelt niet zo veel voor. Met de tuktuk sta je voor 2€ zo in downtown of in de gezellige haven. Wij komen hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Luciemma
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
omar Y, Guest Relations Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Dear Luciemma ,

Thank you for taking the time to write about your experience. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us.

We look forward to seeing you again in the future.

Thank you and best regards.

Yasmine Nagui
Guest Relations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 februari 2020

Wanneer je hier all inclusive boekt, dan kan je je portemonnee eigenlijk wel thuis laten. De verzorging, eten en personeel zijn werkelijk zeer goed. Het resort is behoorlijk groot (zie foto plattegrond) en heeft dacht ik ruim 400 kamers, maar die zijn verdeelt over meerdere complexen, zodat er overal rust heerst. De Tuk Tuk brengt je voor een euro naar de Down Town of haven. De organisatie begeleid je vakantie uitstekend & geeft hulp bij het boeken van een activiteit buiten het complex.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Explorer302751
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
omar Y, Manager van Sheraton Miramar Resort El Gouna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Dear Explorer302751,

Thank you very much for taking the time to review and rate us and we hope to see you again.

Best Regards.
Omar Younis
Hotel Management.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken