Gratis annuleren tot 25/08/22
PricelineUS$ 135
TravelocityUS$ 121
Orbitz.comUS$ 121
Beoordeeld op 29 april 2018

Dit is op zich een prima hotel met keurige kamers. De dame achter de receptie was bij aankomst heel behulpzaam met het tijdelijk even opslaan van onze bagage toen onze kamer bij aankomst nog niet klaar was (wij waren er dan ook voor de inchecktijd). Ook heeft ze voor ons een taxi geregeld naar het reservaat met de schildpadden (El Chato) voor een goede prijs (35$, heen, op ons wachten (2.5 uur) en terug). De kamer is prima, met een eigen zitje (met 1 stoel?). Het zwembad ziet er aanlokkelijk uit maar bleek lauw en daarmee vies warm. Ook dreef er een laag (zonnebrand-)olie op. Ik weet niet of het hotel dat helemaal kan voorkomen; daar is iedereen schuldig aan die er zonder te douchen in gaat zwemmen. Wij verbleven 2 nachten. 's nachts was het beide nachten stil. De eerste avond was het wat drukker in het hotel vanwege een grote groep (Amerikaanse?) jongeren op studiereis, maar dat was niet heel storend. Overall was het hotel voor ons goed genoeg als land-verlenging direct volgend op een cruise langs de eilanden, maar niet echt uitzonderlijk.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Net buiten het drukke centrum maar op korte loopafstand. Lekker hotel, goede kamers, elke dag weer schoon, fijn zwembad, lekker ontbijt en Aardige mensen. Iedereen kent het hotel en voor een tourtje wordt je door het personeel gewaarschuwd als men er is om je op te halen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 26 mei 2017

Hotel Fiesta is een rustig gelegen, kleinschalig hotel aan de rand van het centrum van Puerto Ayora (op loopafstand). De kamers zijn netjes, schoon. Het bed is prima, de douche heeft voldoende warm water en verrassende waterdruk. Het zwembad is heerlijk en er staat een pooltafel en tafeltennis tafel. Het ontbijt wordt geserveerd, maar kent meer dan voldoende variatie iedere dag (Verse sap, yoghurt, cruesli, vers fruit, ei (zelf kiezen), toast/brood, pannenkoekje etc. Kortom, een heerlijk hotel om na een prachtige bootreis nog even een paar dagen op adem te komen.

Kamertip: Alle kamers zijn gelijk en ze zijn bezig met vernieuwing apparatuur, bijvoorbeeld Airco. Kamer 40 is een prima kamer.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 september 2016

Op zich schoon, keurig.
Echter in de bar weinig keus(alleen coca cola en sprite en 2dagen later alleen cola) met als reden : omdat het laag seizoen is!!!!!! Bar en receptie gesloten vanaf 21.00.
Op zondag kon er geen koffie geserveerd worden, omdat er geen personeel was vanwege zondag.
Kortom wij vinden dat ook in het laag seizoen dat een tourist evengoed behandeld dient te worden als in het hoog seizoen

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 24 september 2016

Wij verbleven twee nachten in Hotel Fiesta. Vriendelijk personeel, leuk prieeltje waar je kunt zitten. De kamers zijn schoon, niet groot, maar van alle gemakken voorzien (airco, grote koelkast, prima bedden). Heel lekker ontbijt met fruit, yoghurt, wentelteefjes, ei, jam, boter en brood.

Datum van verblijf: september 2016
hotelfiestagps, Gerente van Hotel Fiesta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2016

Estimado huésped:
Agradecemos su positivo y favorable comentario sobre el hotel, y nos alegra que hayan disfrutado su estadía en el Hotel Fiesta. Siempre estamos dispuestos a ofrecer lo mejor de nosotros y nuestro servicio.
Le esperamos nuevamente.

Saludos cordiales,