“Tof en gezellig restaurant met attente bediening”
Beoordeling van Bocca Vera

Bocca Vera
Geclassificeerd als nr. 3 van 64 Restaurants in Mali Losinj
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof en gezellig restaurant met attente bediening. In een gezellig restaurantje aan de waterkant in het noorden van Kroatië

Datum van bezoek: juli 2020
dragor427, Owner van Bocca Vera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Thanks for your review! Best regards from all BoccaVera Team!

22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie met uitzicht op de haven
Vriendelijk personeel. Eten was goed maar niet bijzonder. Ook was het behoorlijk aan de zoute kant.

Datum van bezoek: september 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 x gegeten, wel even reserveren.
Het kan erg druk zijn, maar dat is in dit geval een goed teken.
De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
Terecht 1 van de beste restaurants op Losinj.

Datum van bezoek: augustus 2019
Drago R, Owner van Bocca Vera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Thanks for your review! Best regards from all BoccaVera Team!

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ook gegeten en het eten is prima alleen je moet wel snel eten want tijdens het voorgerecht kwam al het hoofdgerecht en tijdens hoofdgerecht terwijl we nog niet klaar waren haalde ze nog net niet het bord weg. Jammer!!!! Terwijl het eten lekker is

Datum van bezoek: juli 2019
Drago R, Owner van Bocca Vera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Dear Client!
Sorry for our lousy service on your table, your critic is constructive and we'll try to be more careful from now on....
Thank you!

30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Bocca Vera weten ze hoe het moet! Fantastische bediening die precies onthoud wat je hebt besteld, zonder het opnieuw te moeten vragen wanneer ze je eten of drinken brengen. Het eten was heerlijk, we hadden pizza, het lam van het eiland en steak. Alles was erg goed bereid.
Uitstekend gegeten met uitmuntende bediening!

Datum van bezoek: juni 2019
Drago R, Owner van Bocca Vera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Tnx for your review! Best regards from all BoccaVera Team!

Reizigers die Bocca Vera bekeken, bekeken ook

Mali Losinj, Lošinj Island

In Bocca Vera geweest? Deel je ervaringen!