Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
73 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
73 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
109 US$
66 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 43 US$
Hotels.com73 US$
InterContinental73 US$
Lol.travel109 US$
alle 21 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (861)
Beoordelingen filteren
861 resultaten
Waardering van reizigers
346
283
140
48
44
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
346
283
140
48
44
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 861 beoordelingen
Beoordeeld op 17 november 2018

Heerlijk geslapen in mijn king size bed in het Intercontinental Hotel. Wel vond ik de keuzes die gemaakt waren in de kamerinrichting vreemd. Er was een ruime zithoek met bank en tv, maar geen bad in de badkamer. Ook waren er in de kamer alleen kleine lampjes her en der (sfeerverlichting), geen groot goed licht.
Het ontbijt was fenomenaal.
Locatie is niet top, er zit in de directe omgeving vrijwel niets qua restaurants en het zit ver weg vanaf de metro (30-40 min lopen). Ook niet per se dicht bij het Centro de Exposiciones, als je daar iets hebt kun je beter in Laureles verblijven.

Kamertip: King size bed is erg relaxed
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Latinamorosa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vacation797079, Guest Relations Manager van InterContinental Medellin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018
Google-vertaling

Dear marliene2016

Thanks for your recent comments, we are very sorry that
Your stay has not been completely satisfactory. Receive our
Sincere apologies for the inconveniences experienced.

Your case will be evaluated and reviewed in detail.

We look forward to welcoming you back to our hotel.

Sincerely,
Lucas Munoz
InterContinental Medellin

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2018

Al vele jaren in diverse internationale hotels verbleven en ook in andere intercontinental hotels maar dit hotel is de naam niet waardig. Het is een oud gebouw, gedateerde inrichting en de service is beneden alle peil. Gedurende ons verblijf van 3 nachten hebben wij met moeite een andere kamer gekregen ondanks dat onze badkamer onderliep door de douche. Basics als kamerjassen etc. moest naar gevraagd worden en waren niet aanwezig. Slechte prijs/kwaliteit verhouding en een hotel op zijn retour. Grootse verbouwing/renovatie en ander personeel noodzakelijk.
Het ontblijt daarintegen was fantastisch.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank mariaM188633
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vacation797079, Director de Relaciones con Clientes van InterContinental Medellin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018
Google-vertaling

Dear mariaM188633

Warm Greetings from InterContinental Medellin

I’m very disappointed to hear about your experience on your recent stay, please receive my deepest apologies for any delay in response, also we are very sorry you did not receive a 100% pleasant stay. We are aware of your comments and we are trying to understand what situations took place.

For that reason, the comments are troubling and will certainly be looked into. I'm grateful you brought this to our attention

Again, we are very sorry, and on behalf of InterContinental Medellin, we would like to offer a sincere apology, We’re sorry you received service which was unacceptable.

I really appreciate your comments; I hope we get the opportunity to show you some of our improvements on your next trip to InterContinental Medellin

Kind Regards

Lucas Munoz
Service Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij wilde dit hotel bezoeken voor een drankje aan het zwembad. Wij moesten hier 150.000 peso’s voor betalen en we mochten dan een uurtje blijven, beetje triest! Er zit werkelijk niemand in het zwembad dus wat zou het uitmaken dat er twee mensen die gewoon wat drankjes willen drinken en genieten van het zwembad hier gebruik van zouden maken? Dit hotel weigert om mee te denken, geen goede service. Had op zijn minst meegedacht want ik zal nooit meer dit hotel gaan boeken bij een volgend bezoek!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank daphnev737
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 20 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Guest

Warm Greetings from InterContinental Medellin

I’m very disappointed to hear about your experience on your recent stay, please receive my deepest apologies for any delay in response,
also we are very sorry you did not receive a 100% pleasant stay. We are aware of your comments and we are trying to understand what situations took place.
For that reason, the comments are troubling and will certainly be looked into. I'm grateful you brought this to our attention
Again, we are very sorry, and on behalf of InterContinental Medellin, we would like to offer a sincere apology, We’re sorry you received service which was unacceptable.

Kind Regards

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 25 februari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vacation797079, Director de Relaciones con Clientes van InterContinental Medellin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vacation797079, Director de Relaciones con Clientes van InterContinental Medellin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken