Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel!!
Ruime kamers, lekker bed,schoon en de beste douche in 3 weken reizen in Colombia!!Hebben extra nachten geboekt, was echt een heerlijk verblijf.
Goed en vriendelijk personeel bij receptie en beveiliging.
Vlakbij metro Poblado.
Er is een was/droogruimte, ook ideaal.
Buurt is veilig.
Ontbijt en diner was niet bijzonder maar naast het hotel zit een klein zaakje waar je ook heerlijk kunt ontbijten voor een mooie prijs.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
SitesG, Gerente van Hotel Sites 45, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2018

Geachte Natascha, bedankt dat u ons uw feedback hebt gestuurd, we zijn verheugd deel te mogen nemen aan uw aangename ervaring in de stad, zonder enige twijfel zullen de nodige correcties in het restaurantgebied worden aangebracht om de misstappen te minimaliseren, we wachten weer op u in Hotel Sites.

Beoordeeld op 7 april 2017 via mobiele applicatie

Sites 45 ligt in een rustige buurt, niet ver van het metrostation El Poblado (+_ 10 min) en van de levendige uitgaansbuurt. Het personeel is enorm behulpzaam en ze verwelkomen jou met een glimlach.
Het ontbijt is verzorgd en uitgebreid, elke dag zijn er suggesties.
Onze kamer was zeer ruim met zelfs een keukentje! De badkamer was net.
Een echte aanrader om van hieruit de stad te verkennen!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Sites G, Manager van Hotel Sites 45, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2017

Dear Eveline839050

Voor de gehele Sites Team serveert u een genoegen. Wij zijn voortdurend bezig met onze service, en we genieten te weten dat we uw verwachtingen bereikt.

We hopen om opnieuw serveren u tijdens uw volgende bezoek aan Medellin.

Beste wensen.

Sites Team

Beoordeeld op 24 januari 2017 via mobiele applicatie

We hebben een week met onze baby van 11 maanden in dit hotel gezeten en alles wat goed!
Heel fijn om een keukentje met magnetron te hebben voor babyvoeding etc.
Zwembad is groot genoeg om af te koelen. Fitness ruimte is fijn. Wasmachine en droger om zonder kosten even wat te wassen.
De service is super. Kortom aanrader!

Verbleef: januari 2017
Sites G, Manager van Hotel Sites 45, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Dear LSVeling.

Voor ons is het een genot om u en uw familie te dienen geweest. Dank u voor ons te kiezen als uw accommodatie optie in Medellin.

Wij hopen u snel terug te dienen.

Beste wensen.

Beoordeeld op 12 juli 2016

Dit hotel ligt rustig gelegen. De kamers zijn eigenlijk kleine appartementjes met een keukentje met een magnetron en afwasmachine en koelkast.
Het bed is werkelijk heerlijk. Er zijn 3 soorten kussens beschikbaar; zacht middel en hard. Het beddengoed is heerlijk zacht. goede kwaliteit katoensatijn. dat merk je echt. elke dag weer 2 nieuwe flesjes water. De douche is heerlijk, lekker ruim en een regendouche.
Ontbijt is prima, ook het brood is goed. De yoghurt is heerlijk (eigenlijk is het yoghurtdrank). uiteraard eitjes naar wens gebakken
Op de hoger gelegen verdiepingen heb je een prachtig uitzicht over de stad.
Op de twaafde verdieping een gym, wasmachines en drogers (gratis te gebruiken) en een terras met BBQ.
Er is een grote winkel vlak bij. het hotel uit naar links en steeds rechtdoor en dan loop je er zo op. ongeveer 10 minuten lopen. Als je vervolgens links langs de winkel doorloopt het viaduct onderdoor dan loop je naar het metrostation (weg oversteken via voetgangersbrug)
achter de winkel langs naar rechts (of voor de winkel naar rechts) dan kom je n het uitgaanscentrum terecht met vele restaurants en bars. erg gezellig.
links van het hotel zit een mexicaans restaurant en iiets verder een Argentijns restaurant. beide hebben we gegeten en beide goed.

Kamertip: hogere verdieping heeft mooier uitzicht.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Sites G, Director de Recepción van Hotel Sites 45, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2016

Dear Guest, On behalf of the employees of sites hotel receive a warm greeting. We appreciate the time you took to comment your experience in our hotel and we are delighted that you enjoyed our breakfast buffet and the view of our 12th floor.

Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

Ruime kamer met veel faciliteiten (ongeveer € 75 per nacht); Rustige en veilige buurt (ook 's avonds); behulpzaam Engelstalig personeel; ontbijt zeer goed (diverse sappen, gebakken eieren, veel keuze aan vers brood); dichtbij metrostation/supermarkt/shoppingmall

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner