Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (633)
Beoordelingen filteren
633 resultaten
Waardering van reizigers
364
129
58
28
54
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
364
129
58
28
54
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 633 beoordelingen
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

In juli drie nachten hier geweest met gezin. Je kiest voor de locatie (centraal in populair gebied) maar je wil er voor het bedrag dat je betaalt geen last van hebben. Hotel pretendeert 5 sterren te zijn. Je boekt voor drie kinderen maar er kan geen extra bed bij op de kamer dus moesten ze bedden delen. Verder enorm lawaaiig. Merendeel van de kamers heeft nog geen dubbel glas. Echt verschrikkelijk. Na eerste avond andere kamer gekregen met dubbel glas. Veel beter maar toen gaven de buren naast ons twee avonden een mega feest. Ondanks klachten niet minder lawaaiig. Hotel gaf daardoor ook onveilig gevoel. Veel dronken mensen. Veel
mensen op de gang. Verder ligt het zwembad midden in de bar zonder loungers. Niet heel fijn om daar tussen bargasten te zwemmen. In onze optiek puur ter gebruik bij feesten en partijen. En eigenlijk een vies zwembad. Personeel wel vriendelijk konden er niet veel aan doen. Restaurant Lucia leuk en goed. Wij zouden hotels aanraden die net twee blokken verder liggen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Bedank Sandy V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Allison P, Gerente van The Charlee Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Good morning dear Sandy V
Mainly thanks for sharing your comments and your experience in this case not comfortable with the entire Tripadvisor community.
Reading your message we understand that many things did not go very well during your visit, and it's a shame that you had to go through frustrating times or we could not meet your expectations. In fact, we seek to improve aspects or circumstances that may affect our quality.
Therefore, we hope you can give us the opportunity to change this memory in the near future.
We hope to give us again the opportunity to know Our wide variety of appetizers for this type of occasions.

SINCERELY
Juan Carlos Rodríguez C.
General Manager The Hotel Charlee Medellín

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 februari 2017 via mobiele applicatie

Aardige ontvangst na het nemen 10 traptreden. De kamers op de 12 verdieping groot en luxe met een groot balcon inpandig. Op zaterdagavond is het een ontzettende herrie. Er is niet te wezen op het balcon. Beneden is het geluid meer acceptabel. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Het diner heel veel met een uitstekende kwaliteit. 1 voor twee is een ruime maaltijd.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Bedank SimonV2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The Charlee H, Gerente van The Charlee Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2017
Google-vertaling

Good morning dear SimonV2
Greetings from The Charlee Hotel, mainly thanks for taking the time to write this comment and let us know about your point of view of the charlee hotel with all the tripadvisor community. It´s very good to read that we could make you feel very comfortable during your stay and visit, thanks for giving us the opportunity to recieve you during your visit to our city.
We hope to have you back soon.
Juan Carlos Rodríguez C.
Gerente General de The Charlee Medellín hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Comentarios T, Gerente van The Charlee Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Comentarios T, Gerente van The Charlee Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Comentarios T, Manager van The Charlee Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken