65 US$
BESPAAR 6 US$
65 US$
59 US$
BESPAAR 6 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com65 US$
Priceline59 US$
eDreams59 US$
Beoordeeld op 15 november 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2020
Santiago Perez, Propietario van Hotel Boutique Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2020

Beoordeeld op 17 maart 2021

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 5 maart 2021

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 5 januari 2021

Datum van verblijf: december 2020
Santiago Perez, Propietario van Hotel Boutique Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2021

Beoordeeld op 5 januari 2021

Datum van verblijf: januari 2021