Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.307)
Beoordelingen filteren
1.307 resultaten
Waardering van reizigers
982
254
50
11
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
982
254
50
11
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.307 beoordelingen
Beoordeeld op 23 februari 2016 via mobiele applicatie

Dinsdagavond om 24 uur aangekomen
Ontvangst bij receptie was professioneel en vriendelijk en goed Engels sprekend.

Inchecken ging vlot, daarna naar de kamer op de 20e verdieping

Ik was onder de indruk van de hoge kwaliteit , bed was perfect opgemaakt
Badkamer zeer luxe

Daarna nog even een biertje aan de bar in de lobby, het was niet een kaal biertje maar was tevens voorzien van een schaaltje olijven en noten

Goede nachtrust gehad perfect geslapen

Ontbijt en de bediening is enigszins rommelig wel veel keus maar de kok die de spiegeleieren stond te bakken deed dit met 1 hand in z'n broekzak dit gaf een ongeïnteresseerde uitstraling

Rest volgt

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank hans078
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 november 2015

Dit hotel behoort tot de Franse Sofitel groep en dat is te merken- in positieve zin- in de service, aankleding, bediening : uitstekend, in één woord omschreven. Het personeel, tot de kamermeisjes toe, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn onberispelijk en mooi ingericht. De restaurants zijn zeer goed. Het ontbijt is heel uitgebreid met een Aziatisch en Europees buffet.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Lieve_V9999
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olivier R, General Manager van Sofitel Ningbo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2015
Google-vertaling

Dear Lieve_V9999,

Warm greetings from Sofitel Wanda Ningbo.

Thank you very much for taking your time to share your reviews on TripAdvisor!

It’s a great pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We very much appreciate your positive comment about our hotel room, food as well the friendly service provided by our staff. I believe it will serve as strong motivation for them to continue providing our guests with personalized and exceptional service.

On behalf of our entire team, I would like to thank you again for sharing your comments and we look forward to welcoming you again soon!

Kind regards,

Olivier Revy
General Manager
Sofitel Wanda Ningbo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 maart 2015

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Olivier R, General Manager van Sofitel Ningbo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 21 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken