7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig authentiek restaurant downtown in oude wijk. Fraaie kamers met balkon. Zeer vriendelijk personeel. In deze buurt zijn ze wel volop aan renoveren, dus bouwoverlast, maar wij hadden er weinig last van.
Ontbijtbuffet matig, kan wel wat uitgebreider. Overig een zeer prettig verblijf

Verbleef: mei 2017
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel in een leuke buurt waar van alles te beleven is. Kleine kraampjes voor de deur, lekkere restaurantjes op steenworp afstand. Kamers zijn prima, van de verbouwing/ renovatie in de buurt hadden we vrijwel geen last . Je kunt gebruik maken van de prima massages van de in het hotel gevestigde spa. Absoluut een aanrader.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Charmant hotel in typische stijl, ook de kamers met traditionele accenten. Ruime, mooie en verzorgde kamer.
Gelegen midden in het centrum.
Kamers gelegen rond gezellige binnenplaats.
Ontbijt was uitstekend. De opstelling van de koffiezetapparaten veroorzaakt wel een file aan het buffet.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie schone kamers, iets wat we tijdens onze oost-tibet reis zo nog niet zijn tegengekomen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, de meeste spreken woordjes engels.
Wel beetje lastig te vinden, het historische pand gaat op in de oude stijl van dit stadsdeel. Prima (ook westers) ontbijt. Dichtbij het metro station. Rusrig en geen last gehad van geluiden buiten

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Buddha Zen hotel is wel een aardig hotel. Alles is aanwezig, het ontbijt is uitgebreid en de staf is behulpzaam. Maar spreekt opvallend weinig/slecht Engels. Zelf medewerkers bij de receptie offer een meer leidende functie laten het wat dit betreft afweten. Het hotel in een autovrije zone, met veel winkeltjes en eetstalletjes in de buurt. 's Ochtends vroeg worden deze opgebouwd voor de eerste gasten. Dit gaat niet zonder het nodige lawaai. Het heeft zijn charme, maar je moet er van houden om niet door de wekker gewekt te worden.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner