Beoordeeld op 28 mei 2018

Alles mooi en goed, personeel raadde zelfs aan een goedkopere kamer te nemen dan gereserveerd, waar tref je dat nog. Ondanks dat het een groot hotel is geen anomimiteit (dat is als compliment bedoeld, er is geen opdringerigheid) ontbijt is aardig, maar het diner afschuwelijk voor een vegetarier, had zelfs per ongeluk iets met vlees geniomen omdat ik blij was tofu op het menu te zien. verde ris er alleen de eeuwige tomaat met ei. De'goedkope'kamer was heel ruim, met nog een aparte zitruimte. Uitzicht op de binneplaats. Helaas heel gehorig, of rumoerige gasten, die dus op de leuke balkons luidruchtig praten tot diep in de nacht, en weer anderen nog na enen muziek spelen en zingen. O ja een megapluspunt: er begeeft zich een kat met een kitten op de binnenplaats die niet wordt weggejaagd. Dus vrij relaxed hotel. Er worden allerlei trips georganiseerd, niet duur en erg handig

Kamertip: bovenin heb je het meeste uitzicht
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 juni 2017

Mooie grote ruime kamer ( weinig te vinden in China ) met plaats om je bagage te zetten , goed engels sprekend personeel , een pizzahut om de hoek ( renren le) als het nodig zou zijn , maar zelf hebben ze ook een goede kaart !! , gezellige binnenplaats waar je rustig kan zitten , redelijk drukke straat overdag

Kamertip: wij zatten op de 3 floor ( 2de verdieping) en daar was het s avonds rustig
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Net verzorgd hotel met vriendelijk Engels sprekend personeel in de buurt van enkele aardige openbare parken. De kaart biedt voldoende keuze om lekker Chinees te kunnen eten zonder last te hebben van de pittige keuken. De bewaker zet een lekker potje thee.

Kamertip: onze kamer zat aan straatkant, uitzicht viel tegen maar geen last van rumoer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Fijn ,goede uitvalsbasis voor een paar dagen chengdu.
Nette schone verzorgde kamers.
Gezellige en op warme dagen koele binnenplaats. Eenvoudig maar ook deels westers ontbijt. Lunch en diner zowel Chinees als westers
Ook kan het hotel diverse uitstapjes regelen.
Vlakbij de metro, welke een makkelijke en goedkope manier van transport is in chengdu.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen in een redelijk rustig straatje, wel een van de mooiere in Chengdu! Het ligt dicht bij een park waar je lekker rond kan lopen en tot rust kan komen.
De kamers zijn ruim en de bedden liggen goed! De badkamer is wat krapjes maar zeker wel te doen!
Je kan goed in het hotel eten, Chinees en westers. De meeste mensen spreken heel goed Engels en helpen je met alles.
Je kunt vanuit het hotel excursies plannen, dit hebben wij niet gedaan omdat wij via een reisbureau gingen en dat dus al gepland was.
Ik zou het hotel zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: juli 2016